فرماندار الیگودرز :

همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان جوان در الیگودرز برگزار می‌شود

فرماندار الیگودرز گفت: همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان جوان در الیگودرز طی فروردین برگزار می‌شود که شامل برگزیدگان همه حوزه‌ها می‌شود و امیدواریم حمایت شود.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۱۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احسان جهانیان امروز در جلسه ستاد ساماندهی ورزش و جوانان این شهرستان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن جلسات فرمانداری الیگودرز برگزار شد اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد دولت در سال ۹۶ برای شهرستان الیگودرز وجود امنیت اجتماعی شده بدون استفاده از سخت‌افزار پلیس بود.
وی با یادآوری اتفاقات شش‌ماهه دوم امسال و اغتشاشات اخیر افزود: باوجوداینکه در شهر‌های کوچک اطراف این شهرستان اتفاقات ناگواری رخ داد، اما در الیگودرز کوچک‌ترین مشکلی در این‌گونه پیش نیامد و همه این‌ها نتیجه کوچک‌ترین اقدامات برای انجام امنیت بود.
فرماندار بابیان اینکه ایجاد ستاد جوانان یک کار ابتکاری بود و دستورالعمل تشکیل این ستاد یک سری مفاهیم کلی و ذاتی بدون وجود بستر‌های لازم در نظر گرفته‌شده است، بیان کرد: تصمیمی که در این زمینه اخذ شد این است که چند کمیته تشکیل و کار اصلی را انجام دهند و خروجی آن مطرح شود.
جهانیان گفت: در ورزش‌های همگانی بخشی از اعتبارات مواد مخدر را هدایت کردیم و ۱۸ خانه ورزش روستایی که با کمک اعتبارات مواد مخدر تجهیز شده به‌صورت نمادین افتتاح خواهد شد و بستر را برای فعالیت‌های ورزشی در روستا‌های محروم فراهم خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه جوانان نیز اشتغال مهم‌ترین دغدغه است عنوان کرد: هفته گذشته بررسی‌شده که الیگودرز بعد از خرم‌آباد بیشترین پرداختی را در این زمینه داشته و این در حالی است که ایجاد اشتغال بستر را برای ازدواج فراهم می‌کند و بسته خاصی در این زمینه برای سال آینده خواهیم داشت؛ خانه جوان نیز بعد از مرکز استان در الیگودرز افتتاح می‌شود و فضا در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌گیرد.
فرماندار الیگودرز با تأکید بر اینکه امیدواریم بستر برای نمایندگی ورزش در شهر‌های جدید این شهرستان ایجاد شود، اظهار داشت: همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان جوان در الیگودرز طی فروردین برگزار می‌شود که شامل برگزیدگان همه حوزه‌ها می‌شود و امیدواریم حمایت شود.
انتهای پیام/م
ارسال نظرات