امام جمعه بستان آباد از کمبود فضای سبز در این شهر انتقاد کرد

امام جمعه بستان آباد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان از کمبود فضای سبز در این شهرستان انتقاد کرد و خواستار رسیدگی و بهبود این وضعیت نامناسب شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۰۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضا رضوی با بیان اینکه متاسفانه کمبود فضای در کشور از استاندارد های جهانی بالاتر است، افزود: متاسفانه این کمبود در شهرستان بستان آباد کاملا مشهود و نیازمند توجه ویژه مسئولان و همکاری مردم است.
وی از وضعیت بد ورودی های شهر بستان آباد نیز انتقاد کرد و آن را در شان این شهرستان ندانست و خاطرنشان کرد: درست است که برای ساماندهی وضعیت آسفالت در حال حاضر کارهایی انجام می شود، ولی جوابگوی حجم بالای ترافیک بار و مسافر نبوده و روز به روز تخریب ها خیابان ها بیشتر می شود.
حجت الاسلام رضوی با اشاره به اینکه عید نوروز فرصتی برای خانه تکانی ها و دید و بازدید و برگزاری آئین ها و سنت های مخصوص به خود در جامعه است، افزود: تلاش شود به علت قرار گرفتن سالروز وفات امام علی النقی در این عید، حرمت و قداست آن حضرت حفظ شود.
وی بهترین جشن و خوشحالی انسان مومن را در سایه جلب رضایت خداوند دانست و افزود: هر روزی که در آن گناه نباشد برای مسلمان عید است.
حجت الاسلام رضوی گفت: شادی ها باید در جامعه اسلامی دارای عقبه عقلانی و ارزشی باشد تا موجب پایه ریزی فرهنگ های غلط در جامعه نباشد.

ارسال نظرات