تاکید معاون وزیر بر نگاه ويژه به توسعه آموزش وپرورش

معاون وزير آموزش و پرورش :با نگاه و برخوردی ویژه باید بستر توسعه را در آموزش و پرورش فراهم نماییم.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۵۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسیج مازندران، معاون پشتبانی وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم معارفي  مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: امروز آموزش و پرورش با وجود پیشرفت و تحول در همه دوران های مدیریتی، در فرآیند تعامل مشترک در توسعه کشور با چالش روبروست.

 اللهیار ترکمن با تاکید بر اینکه  با نگاه و برخوردی ویژه باید بستر توسعه را در آموزش و پرورش فراهم نماییم افزود: نیاز به تبیین برنامه در آموزش و پرورش نداریم و با تاکیدات مقام معظم رهبری و تنظیم اسناد بالادستی، مسیر آموزش و پرورش کشور مشهود است و تا پایان دولت تذبیر و امید گام های اساسی در تحقق منویات برداشته خواهد شد.

مدیرکل سابق آموزش وپرورش مازندران هم گفت: ابهام در وضعیت استخدامی بیش از هزار نفر، احراز نشدن مدارک افراد بکارگیری شده در دوره پیشین و کسری ساعت خدمت، مشکلات اساسی بود و در دوران مدیریتی ام، یک نفر را نیز بدون ضابطه جذب نکرده ام.

سید علی قاسمی با اشاره به انسداد مبادی بیسوادی و ارتقا سواد در استان افزود حمایت از دانش آموزان مناطق محروم، ایجاد مراکز رفاهی جدید، ساماندهی املاک آموزش وپرورش استان که بیش از 86 درصد در سامانه ثبت اسناد و املاک انجام شد از دیگر اقدامات انجام شده در دوران مدیریت بنده است .

نیکزاد مدیرکل جدید آموزش وپرورش مازندران هم با اشاره به عزم و تلاش برای ایجاد شرایط متعادل در آموزش و پرورش گفت:برنامه های حوزه تعلیم و تربیت با حضور رسانه ها ادامه خواهد داشت.

او افزود: در مسیر تعالی آموزش و پرورش از مشاوره فعالان و بزرگان آموزش و پرورش و همه افراد استفاده می شود.

نیکزاد مهارت آموزی ،تقویت کیفیت  مدرسه محوری با مشارکت حداکثری دانش آموزان و تقویت گروه های آموزشی با توجه به بومی مناطق را از مهمترین برنامه های خود بیان کرد.

در پایان با قدردانی از سید علی قاسمی، آقای عسکری نیکزاد به عنوان مدیر کل جدید آموزش وپرورش مازندران معرفی شد.

نیکزاد پیش از این معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها