خبرهای داغ:
مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک:

۱۵ هزار نفر از هموطنان اهل سنت در یادمان شهدای اندیمشک حاضر شدند

مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک با اشاره به حضور ۱۵ هزار نفری خانواده‌های اهل سنت در یادمان شهدای گمنام اندیمشک گفت: بیش از ۶۰۰ هزار نفر در این یادمان حاضر شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۲۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

بهمن پاپی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: شامگاه روز گذشته یک هزار و ۶۰۰ چادر مسافرتی توسط مهمانان نوروزی برای اسکان در محوطه یادمان شهدای گمنام اندیمشک برپا شد.

وی با اشاره به تدارک اسکان ۵۰۰ نفر مهمان نوروزی و راهیان نور افزود: روزانه هفت هزار نفر با استفاده از چادرهای خویش در محوطه یادمان شهدای گمنام اسکان دارند.

مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک اظهار کرد: از روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی شاهد حضور روزانه ۸۰ هزار زائر و مهمان نوروزی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک هستیم.

وی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۲۵۰ هزار نفر زائر راهیان نور در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور یافته و به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

پاپی تصریح کرد: ۱۵ هزار نفر از خانواده‌های اهل سنت در قالب راهیان نور از استان‌های کردستان، آذربایجان، سیستان، خراسان جنوبی و شهر کنبد کاوس در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور یافتند.

وی با اشاره به حضور ۷۵ گردشگر از ترکیه در یادمان شهدای گمنام اندیمشک گفت: ۱۴ نفر از هموطنان ارامنه عزیز نیز در قالب کاروان راهیان نور در یادمان حاضر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک با بیان حضور ۱۴ نفر از هموطنان زردشتی در جمع راهیان نور اظهار کرد: ۱۶۰ نفر دانشجوی اروپایی، آفریقایی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک پیوستند.

پاپی با بیان بازدید روزانه بیش از ۱۵۰ هزار نفر از یادمان شهدای گمنام اندیمشک تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ هزار نفر مهمان نوروزی و راهیان نور در یادمان شهدای گمنام اندیمشک برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا حاضر شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها