فرماندار اشکذر خبر داد:

شهرستان اشکذر میزبان نخستین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۷ خواهد بود

فرماندار اشکذر در نشست شورای اداری با اشاره به اقدامات انجام‌شده طی یک سال گذشته به‌ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان گفت: در همین راستا شهرستان اشکذر میزبان نخستین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۷ خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۷۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ امام‌جمعه اشکذر در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان گفت: تقارن فصل بهار با سه ماه پر خیروبرکت قمری را باید به فال نیک گرفت و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به‌صورت جدی گام برداشت.
حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» با اشاره به سخنان رهبری در حرم مطهر امام رضا (ع) مبنی بر تعصب نسبت به تولید و خرید کالای داخلی اظهار داشت: این تعصب علاوه بر منافع و بهره کنونی برای کشور، می‌تواند زمینه شکل‌گیری نیرو‌های خلاق و کارآمد در درازمدت را نیز به دنبال داشته باشد.
وی هرگونه ضعف و ناتوانی در عمل و یا اندیشه‌های غلط را به‌مثابه پلی برای دشمنان برشمرد و بر لزوم بهره‌گیری از نیرو‌های کاردان و کارآزموده با اندیشه‌های دینی را برای مقابله با سوءاستفاده و نفوذ دشمن تأکید نمود.
فرماندار اشکذر نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در سال گذشته و به‌ویژه نوروز ۹۷ عنوان داشت: در ایام نوروز ٣٧٠ کلاس برای اسکان مسافرین نوروزی در شهرستان محیا شده بود که این میزان اسکان نسبت به سال سپری‌شده با افزایش ٥ درصدی همراه بوده است.
«محمدعلی شاه‌حسینی» در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به نام‌گذاری سال کنونی با رویکرد اقتصادی و سخنرانی در خصوص عملکرد مجموعه دولت طی سال ۹۶ گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: اقدامات خوبی طی سال‌های اخیر انجام‌شده است و نباید نسبت به فعالیت‌های صورت گرفته بی‌انصافی کرد.
وی با اعلام برگزاری نخستین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان در سال جاری در شهرستان اشکذر ادامه داد: با توجه به وجود افزون بر ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در این خطه آمادگی داریم شهرستان اشکذر به‌عنوان پایلوت «برنامه‌های کالای ایرانی از تولید تا مصرف» انتخاب گردد که این موضوع در کارگروه مذکور مطرح خواهد شد.
ارسال نظرات