به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی:

مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در خاش بر گزارشد

طی مراسمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه خاش به منظور گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۸۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، حجت الاسلام والمسلمین علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه خاش با بیان این‌که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «روز تشکیل سپاه»، «فرمان تاریخی تشکیل بسیج»، «روز پاسدار» و «روز عقیدتی سیاسی» تکریم می‌شوند، اظهار کرد: تعیین روز عقیدتی سیاسی نشان دهنده اهمیت این امر الهی و انسان ساز است.
وی با اشاره به این‌مطلب که روز شهادت شهید مطهری در سپاه و بسیج به عنوان روز عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است، افزود: اگر می‌خواهیم سپاه را انقلابی نگه داریم باید بر اساس تفکر شهید مطهری از این مهم حراست کنیم.
طهرانی زاده همراهی روحانیت را عامل پایداری بیش از پیش سپاه دانست و بیان کرد: سپاه بر مبنای اعتقاد شکل گرفته و تا روزی عزیز و شکست ناپذیر است که معتقد بماند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه عقیده را یکی از اصول اجرایی و مدیریتی سپاه دانست و تصریح کرد: قدرت سپاه معنوی و اعتقادی است.
این مسئول تعمیق معنویت، بصیرت دینی، روحیه جهادی و روحیه انقلابی را اولویت‌های عقیدتی سیاسی سپاه عنوان و اظهارداشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای رسیدن به اهداف و اولویت‌های عقیدتی سپاه، باید از علمای عالم و اثربخش کمک گرفته شود.

وی در پایان با بیان این‌که «بررسی آسیب‌ها و تهدیدات فراروی انقلاب» از جمله اولویت‌های اجرایی در آموزش‌های عقیدتی سپاه است، خاطر نشان کرد: الگوی زندگی عناصر اصلی نظام باید تدوین شود.
ارسال نظرات