استاندار اردبیل:

دانشگاه باید در راستای صنعت، اشتغال و صادرات حرکت کند

استاندار اردبیل در آیین افتتاح مجمتع تولید دارو‌های گیاهی پروهیل گفت: دانشگاه باید در راستای صنعت، اشتغال و صادرات حرکت کند و تمام تلاش خود را جهت جذب اعتبارات کشوری برای پیشرفت استان به کار می‌گیریم.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۳۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

دانشگاه باید در راستای صنعت، اشتغال و صادرات حرکت کند 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو صبح امروز در مراسم افتتاح مجمتع تولیدی دارو‌های گیاهی پروهیل در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: موفقیت جوانان استان بسیار امیداورکننده است و اگر جوانان حمایت شوند کار‌های مهمی می‌توانند انجام دهند و جوانان علاوه بر تولید، باید در زمینه بازاریابی و فروش محصولات خود هم گام‌های اساسی بردارند.

وی افزود: متاسفانه سهم استان اردبیل از اعتبارات کشوری بسیار ضعیف است از اینرو تمام تلاش خود را جهت جذب اعتبارات کشوری برای پیشرفت استان به کار می‌گیریم.

استاندار اردبیل گفت: دانشگاه‌ها باید در راستای صنعت، اشتغال و صادرات حرکت کنند و خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه پیشی گرفته است.

وی با اشاره به پتانسیل‌های بالای استان اردبیل در زمینه گردشگری تصریح کرد: استان اردبیل از نظر گردشگری جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و برنامه‌های جدیدی برای بهره گیری از این ظرفیت‌ها و پیشرفت استان اتخاذ شده است و اگر همدلی و همراهی در استان حاکم باشد شاهد موفقیت‌های روز افزون استان خواهیم بود.

در ادامه معاون امور ساماندهی جوانان کشور اظهار کرد: تکنولوژی‌های عمومی و محلی اگر بر مبنای دانش باشد و خودکفا و بی نیاز از وابستگی‌ها شویم قطعا موفق خواهیم شد.

محمد مهدی تندگویان گفت: هر جا به جوانان اعتماد شده است بهترین نتایج بدست آمده، به طوریکه حاصل اعتماد دانشگاه به جوانان موفقیت بزرگ یکی از شرکت‌های دانش بنیان استان بوده که به مرحله تولید رسیده اند و امروز شاهد افتتاح خط تولید آن هستیم..

وی افزود: یکی از اهداف مهم حمایت از تولیدات بومی، جلوگیری از مهاجرت و ایجاد اشتغال است و در بحث گردشگری هم اعلام آمادگی می‌کنیم که همکاری‌های لازم را با استان انجام دهیم.

تندگویان اذعان داشت: گردشگری یکی از اصول موفقیت و پیشرفت هر جامعه‌ای است و اخیراً اولین شبکه بوم گردی رونمایی شده است و حداقل ۲۰۰ تشکل بوم گردی داریم تا در توسعه گردشگری و جذب توریسم گام برداریم.

ارسال نظرات