۹۰۶ خیر مدرسه‌ساز در لرستان وجود دارد

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان ۹۰۶ خیر مدرسه‌ساز دارد که ۱۴۰ نفر آن‌ها خانم و ۷۰۰ نفر مرد و ۶۶ نفر خیر حقوقی هستند.
کد خبر: ۹۰۱۶۶۴۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید علی‌محمد رضوی امروز در پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز لرستان، با اشاره به اینکه اکثر مدارس ساخته‌شده در استان و حتی کشور به پشتوانه بانوان خیّرساز احداث‌شده است. اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان ۹۰۶ خیر مدرسه‌ساز دارد که ۱۴۰ نفر آن‌ها خانم و ۷۰۰ نفر مرد و ۶۶ نفر خیر حقوقی هستند.
وی بابیان اینکه ۳۰۲ مدرسه در قالب یک هزار و ۲۰۵ کلاس درس در استان توسط خیرین ساخته‌شده، بیان داشت: این تعداد کلاس درس در زیربنایی با ابعاد بیش از ۱۲۵ هزار مترمربع ساخته و به آموزش‌وپرورش اهداشده است.
رضوی تصریح کرد: از این تعداد پروژه، ۳۲ مدرسه در قالب ۷۴ کلاس درس و با زیربنایی با ابعاد ۹ هزار مترمربع در سال گذشته ساخته شد.
وی از در دست اجرا بودن هشت پروژه دیگر در سال جاری خبر داد و گفت: علاوه برساخت مدرسه، خیرین ۲ استخر شنا و چند سالن ورزشی چندمنظوره دیگر را به آموزش‌وپرورش استان تقدیم نمودند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان یادآور شد: از ۹۰۶ پروژه ذکرشده، ۴۰ پروژه توسط بانوان خیر ساخته‌شده و البته مابقی مدارس نیز به پشتوانه بانوان خیر بوده است.
رضوی با اشاره به وجود ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس درس نیازمند تخریب و بازسازی در لرستان، افزود: بسیاری از مدارس استان به علت قدمت بالا نیاز به تعمیر دارند و یا اینکه آزمایشگاه و کارگاه‌های آن‌ها نیازمند تجهیزات به‌روز است که این موارد نیز کمک خیرین را می‌طلبد.
وی اظهار داشت: ۴۰۰ بانوی مدرسه یار در استان حضور دارد که در امر تجهیز و تعمیر مدارس مجمع خیرین مدرسه‌ساز را کمک می‌کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات