دولت اسلامی نیازمند مدیر جهادی و انقلابی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: دولت اسلامی نیاز به متخصص و مدیر جهادی و انقلابی دارد و امیدواریم تمامی دانشگاه‌های لرستان به این موضوع اهتمام ورزند.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۱۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد منش و سیره نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را هرچه اسلامی‌تر کردن این نهاد عنوان کرد و افزود: این موضوع چندین سال است که در دانشگاه‌های سراسر کشور در حال عملیاتی شدن است.

وی خاطرنشان کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها آمده که منشأ خیر در این نهاد شود و البته منشأ خیر شدن بدون یار و بازو نمی‌شود و لذا بازوی نهاد رهبری دانشگاه است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان بابیان اینکه دانشگاه انقلابی و اسلامی اهداف انقلاب را محقق می‌سازد، گفت: دانشگاه‌های لرستان در تشکیل دولت اسلامی بایستی پیش‌قدم شوند.

قدرتی یادآور شد: دولت اسلامی نیاز به متخصص و مدیر جهادی و انقلابی دارد و امیدواریم تمامی دانشگاه‌های لرستان به این موضوع اهتمام ورزند.

وی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شیعه، اسلام و جهان اسلام می‌تواند در قله تمدن بشری قرار گیرد، افزود: این مهم با کمک همه فرهیختگان و اندیشمندان جمهوری اسلامی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات