خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد؛

اجرای مفتاح الجنه برای حامی یابی 9هزار کودک در آذربایجان شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان با هدف ترویج سنت حسنه احسان و انفاق برگزار می شود، گفت: ثبت نام از حامیان طرح اکرام و محسنین، اطعام نیازمندان، دیدار خیران از خانوارهای نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه و جمع آوری زکات فطره از برنامه این نهاد در ماه رمضان است.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۹۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، با اعلام اینکه برای 9 هزار نفر از ایتام طرح اکرام و محسنین در ماه رمضان حامی جذب خواهد شد، افزود: از مردم و خیران استان می خواهیم با ثبت نام در طرح اکرام و محسنین حمایت از این ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده بگیرند.

وی ادامه داد: در ماه رمضان سال گذشته بیش از هشت هزار حامی، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را در قالب طرح اکرام و محسنین بر عهده گرفتند.

کلامی از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف آشنایی مسئولان و خیران از مشکلات نیازمندان در ماه رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: مسئولان و خیران استان آذربایجان شرقی در قالب این طرح از حدود خانوار نیازمند بازدید کرده و کمک های لازم را خواهند کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح همیان مولا در ماه رمضان، تاکید کرد: طرح همیان مولا شامل جمع آوری مواد غذایی در کیسه‌ها و بسته‌های ویژه از مردم نیکوکار و توزیع آن در بین خانوارهای نیازمند در ماه مبارک رمضان است.

کلامی یادآور شد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی در سال گذشته چهار میلیارد و 732 میلیون تومان در قالب اطعام و افطاری و یک میلیارد و 297 میلیون تومان در قالب طرح همیان مولا به نیازمندان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #041*8877* پرداخت کنند.

ارسال نظرات