روزه مومن نشانه های اطاعت پذیری از پروردگار است/ اسقامت و صبر ارزشمندترین درس دوران زندگی جوانان در سربازی

روزه گرفتن یکی از نشانه‌های اطاعت‌پذیری از پروردگار الهی است و فرد مؤمن در تمامی مراحل زندگی باید گوش به فرامین الهی دهد و اطاعت‌پذیر باشد.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۰۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام جانعلی نوری چهارشنبه‌شب در همایش تجلیل از سربازان نمونه لشکر عملیاتی 25کربلا مازندران، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه مسابقه بندگی خدا است و در این ماه بندگان خدا با یکدیگر مسابقه می‌گیرند تا رضایت خداوند را جلب کنند.

 وی با بیان اینکه هرکسی در ماه مبارک رمضان به خداوند نزدیک شود بهترین بهره را در طول سال برده است، افزود: روزه گرفتن یکی از نشانه‌های اطاعت‌پذیری از پروردگار الهی است و فرد مؤمن در تمامی مراحل زندگی باید گوش به فرامین الهی دهد و اطاعت‌پذیر باشد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25کربلا مازندران با اشاره به اینکه ارزش انسان به شِکم و مادیات نیست بلکه به جایگاه انسانی آن است، تصریح کرد: باید به جایگاه انسانی خود فکر و نسبت به آن رفتار کنیم.

نوری با اشاره به سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و تجلیل از سربازان نمونه لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران خاطرنشان کرد: دوران خدمت سربازی یکی از ارزشمندترین دوران زندگی و دوران یادگیری درس استقامت، صبر، شهامت و پایداری است.

وی با تاکید بر اینکه سربازان در کنار پاسداران باید حافظ امنیت کشور باشند، افزود: سربازان باید وظیفه خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بهترین‌ شکل انجام دهند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25کربلا مازندران با بیان اینکه تکریم از سربازان باید همیشگی باشد، اظهار کرد: تکریم و روابط بین سربازان و فرماندهان باید دوطرفه و محترمانه باشد.

نوری با بیان اینکه نظام به سربازان ولایی، انقلابی، خدوم و خدمتگزار نیاز دارد، گفت: همه ما سرباز نظام، ولایت و انقلاب هستیم و باید در این راه جانفشانی کنیم تا آرمان‌های نظام و شهدا باقی بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها