خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذبایجان غربی خبر داد

اعزام بیش از ۵۹ هزار زائر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذبایجان غربی از اعزام بیش از ۵۹ هزار زائر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۲۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
سرهنگ جلیل وحیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار داشت: آذربایجان غربی هرساله اردوهای راهیان نور را میزبانی می کند.

وی با اشاره به اعزام بیش از ۵۹ هزار زائر به مناطق عملیاتی جنوب، افزود: در سال گذشته بیش از ۲۲۲ هزار نفر زائر از اقشار مختلف مردم از یادمان ها و مناطق عملیاتی شمالغرب بازدید کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا با اشاره به اینکه هر ساله بین ۱۰ تا ۲۰ درصد رشد در تعداد زائران وجود دارد، ابراز کرد: این زائران از ۲۸ استان مختلف کشور از یادمان ها بازدید کردند.

وحیدی تاکید کرد: در سال گذشته ۶۳ شب نمایش رزمی بصیرتی با هنرنمایی ۸۰ هنرمند و حضور بیش از ۱۵۰ هزار نفر بازدید کننده برگزار شد.

وی گفت: ۷ یادمان در استان آمادگی حضور زائران راهیان نور را دارند که ۶ یادمان از آن ها پشتیبان و معین دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا اذعان کرد: اردوهای راهیان نور شمالغرب از ۱۵ تیر آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد که بیش از ۲۲ هزار نفر از زائران از آذربایجان غربی هستند.

وحیدی ادامه داد: سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه و ارومیه شهرهای زائرپذیر استان بوده و یادمان های شهدا در این شهرها قرار دارند.

وی با تاکید بر تاثیر مثبت و ظرفیت گردشگری راهیان نور اظهار کرد: هیچ اعتباری به نام راهیان نور برای دستگاه های استان لحاظ نشده و همه هزینه ها از محل اعتبارات فرهنگی هزینه می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات