خبرهای داغ:
مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی:

63 درصد جمعیت آذربایجان غربی فاقد بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: 63 درصد جمعیت آذربایجان غربی فاقد بیمه تامین اجتماعی هستند.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۷۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

 

مقصود مقدمی کیا امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان، اظهار کرد: در سطح استان یک میلیون و ۱۵۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی وجود دارد و تنها ۳۷ درصد مردم استان تحت پوشش هستند.

وی عنوان کرد: به طور کلی تأمین اجتماعی سه هدف توسعه سازمانی، ارتقا کیفیت خدمات و پاسخگو بودن را دنبال می‌کند و در راستای توسعه سازمانی بیش از ۵۵ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش خود قرار داده‌ و پنج طرح کلی در سازمان در حال اجرا است.

مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: دلیل اصلی پایین بودن آمار افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان، پایین بودن درآمد و کشاورز بودن مردم آذربایجان غربی است.

وی با اشاره به آمار مراکز تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۷ مرکز درمانی تحت پوشش این سازمان مشغول به ارائه خدمات بوده و ۱۲۱۶ نیرو نیز در این مجموعه ها فعالیت می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه خدمات غیر حضوری در حوزه بیمه شدگان و کارفرمایان، مشوق های کارفرمایان قانون بخشودگی جرائم بیمه ای، طرح نوین ارائه خدمات، حذف کامل دفاتر درمانی در مراکز ملکی و بیمارستانها، پرونده الکترونیک از جمله اقداماتی است که در سالهای اخیر صورت گرفته و تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات