فرمانده سپاه بوموسی:

حضور خدام و پرچم حرم رضوی موجب خیر و برکت درشهرستان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی، گفت:حضور خدام و پرچم مطهر رضوی در شهرستان بوموسی موجب خیر و برکت است.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۵۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، سرهنگ حسین احمدی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بوموسی صبح امروز در دیدار خادمان آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) ضمن قدردانی از حضور خدام رضوی در شهرستان بوموسی اظهار داشت: حضور معنوی شما عزیزان در مناطق مختلف شبیه بارش رحمت رضوی است که نصیب شهرستان بوموسی شده و امیدوارم در نفوس مردم تاثیر داشته باشد.

وی افزود: حضور خادمان حرم مطهر رضوی و پرچم امام رضا(ع) در این شهر مایه خیر و برکت فراوان برای مردم شهر در بوموسی است.

فرمانده سپاه بوموسی اظهار گفت : امام رضا (ع) به محبان و ارادتمندان خود نگاه و عنایت ویژه‌ای دارد و خدام حرم مطهر رضوی با حضور در شهرستان‌ها عطر و بوی امام رضا(ع) را به سراسر کشور منتقل می‌کنند.

وی دهه کرامت را بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی در شهرستان بوموسی برشمرد و با بیان اینکه باید نسل جوان از برکات این دهه بهره‌مند شود، عنوان کرد: این دهه که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت حضرت امام رضا(ع) ختم می‌شود به یک جریان فرهنگی و دینی در کشور تبدیل‌شده است
احمدی تصریح کرد: امام رضا(ع) نعمت بزرگی برای مردم ایران به شمار رفته و محل توجهات و امیدگاه مردم است، افزود: مردم در این حرم احساس سکون و آرامش کرده و خود را به خدا نزدیک‌تر می‌بینند.

وی درپایان گفت: اهداف حضور خادمین در شهرستان‌ها در راستای ترویج فرهنگ ائمه اطهار(ع)، فریضه سلام دادن از راه دور به امام رضا(ع) در جهت تبلیغ دین اسلام  است.
ارسال نظرات