آیت الله ناصری در جمع مدیران استان:

اداره کشور نیازمند اتاق‌های فکر و برنامه‌ریزی است/استدلال،خداجویی و خداباوری را در جامعه حفظ کنیم

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه توجه به اعتقادات دانش آموزان پیشرفت کشور را در پی دارد گفت: وقتی خدا ترسی از جامعه‌ای رفت سبب اختلاس و گران فروشی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۲۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ آیت‌الله محمد رضا ناصری یزدی در جمع مدیران استان با اشاره به اینکه هر آنچه که از خوبی و از بدی بر سر انسان‌ها بیاید مربوط به درون خود شخص است اظهار داشت: اگر درون انسان درست باشد بیرون شخص نیز اصلاح می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد افزود: اگر هر نوع تغییری در جامعه نیاز است ابتدا این تغییر باید در درون مدیران و مسئولان باشد و در موارد بسیاری خود را رشد دهد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه امروزه بسیاری از افراد فقط به خاطر یکدیگر کاری را انجام می‌دهیم اضافه کرد: فرد فکر این نیست که کاری انجام‌پذیر بلکه به فکر این است که حزب و گروه پیشرفت کند.

وی تصریح کرد: آن زمان که همه در جبهه با یکدیگر همراه و همدل بودند و با توکل بر خدا توانستیم دشمن را شکست دهیم، اما امروزه دیگر ترسی از خدا نداریم و همین سبب شد تا شاهد گران فروشی‌ها، اختلاس‌ها و دروغ‌ها و فریب کاری‌های بسیار در جامعه باشیم.

ناصری یزدی با بیان اینکه اگر نیت‌ها عوض شود و در کارهایمان خدا را مد نظر قرار ندهیم، دشمن از این فرصت استفاده می‌کند افزود: امروزه کار‌هایی در سطح جامعه انجام می‌گیرد و انسان نگران می‌شود که آیا این افراد کارهایشان برای اسلام و دین انجام می‌شود و یا برای دنیای خودشان است.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه وقتی که گناه در جامعه‌ای زیاد می‌شود نعمات الهی کاهش می‌یابد اظهار داشت: امروزه مطرح می‌شود که وزیری را عوض کنند تا شرایط بهبود یابد که این راه حل کار نیست بلکه می‌توان در کنار هر کدام از بخش‌ها، اتاق‌های فکر شامل از ۵۰ تا ۱۰۰ نفر از اندیشمندان و کار بلدان آن رشته فعالیت و برای حل مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

وی با اشاره به ضعف سیستم آموزشی کشور گفت: اگر در مدارس نسبت به اعتقادات دانش‌آموزان جدیت وجود داشته باشد بدون شک این افراد در آینده برای کشور کار می‌کردند و با جان و دل در مقابل دشمن می‌ایستادند.

ناصری یزدی افزود: برای نگهداری انقلاب که در دنیا بی‌نظیر است باید حالت استقلال، خداجویی و خداباوری را در جامعه حفظ و نعمات الهی را به خوبی محافظت کنیم تا یکی از کسانی که سبب سلب نعمت‌ها می‌شود نباشیم.
ارسال نظرات