عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:

حمایت منطقی از صاحبان صنایع در مقابل رقبای خارجی

سید جواد حسینی کیا گفت: گرایش بیش از پیش به استفاده از محصولات داخلی و حمایت منطقی از صاحبان صنایع در مقابل رقبای خارجی امری مهم محسوب می شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۷۴۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

 سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با الهام از سند چشم انداز 20 ساله و در اجرای اهداف پیش بینی شده در برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی ضروری است که برای حفظ منابع ملی و ارتقا سطح اشتغال حمایت لازم و کافی از تولید واز صاحبان صنایع انجام شود.

وی با بیان اینکه  توجه به رعایت حقوق مصرف کنندگان امری مهم تلقی می شود افزود: با رعایت ارزش های منظور شده در نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باید اقدامات لازم در جهت اشتغال حداکثری از بخش خصوصی شکل بگیرد.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: پرهیز از تصدی گری دولت در بخش اقتصادی یکی دیگر از راهکارهای توصیه شده در جهت حمایت از توسعه اقتصادی است و در رابطه با مسایل تجاری در مدیریت واردات کشور باید توجه شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خاتمه افزود: گرایش بیش از پیش به استفاده از محصولات داخلی و حمایت منطقی از صاحبان صنایع در مقابل رقبای خارجی امری مهم محسوب می شود.

ارسال نظرات