فرمانده سپاه شهرستان بهشهر:

دومین رزمایش موشکی در روستای کیاسر بهشهر برگزار شد/ بیست و یکمین آئین پاسداشت شهدای کیاسر طی یک هفته فعالیت به کارش پایان داد

داغمه چی: همزمان با برگزاری بیست ویکمین آیین پاسداشت شهدای روستای موشکی کیاسر بهشهر باحضور فرماندهان و بسیجان و خانواده های شهدای مدافع حرم ،دومین رزمایش موشکی نیز دراین روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۲۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همزمان با برگزاری بیست ویکمین آیین پاسداشت شهدای روستای موشکی کیاسر بهشهر باحضور فرماندهان و بسیجان و خانواده های شهدای مدافع حرم ،دومین رزمایش موشکی نیز دراین روستا برگزار شد.
فرمانده سپاه شهرستان بهشهر گفت:دراین آیین که به مدت یک هفته در روستای کیاسر این شهرستان ، مردم روستا با برپایی ایستگاههای صلواتی از خانواده های مدافعان حرم و مسئولان لشگری و کشوری میزبانی کردند.
سرهنگ داغمه چی افزود: در دومین مانور موشکی، جوانان بسیجی این روستای موشکی با ساخت سمبلیک میادین موشکی تعدادی موشک نیز به مواضع فرضی استکبار و صهیونیست به منظور علاقمندی به میدان داری در عرصه جهاد هدایت کردند.
وی، مهمترین نکته این یادواره و رزمایش نمادین موشکی به اهداف فرضی را حضور جوانان بسیجی نسل سوم و چهارم انقلاب در لبیک به فرمان آتش به اختیار رهبرشان وتلاش برای نمایش اقتدار جوانان در ساخت و تولید موشک اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها