خبرهای داغ:
دبیر اشراف ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: پیروی از جایگاه رهبری، حرکت در مسیر امام و شهدا و حفظ اعتقادات راهکار پیروزی در مسیر انقلاب می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۱۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سردار تشکری با حضور در آئین اختتامیه جشنواره مالک اشتر سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم؛ چهل سال با اتحاد و انساجمی که با حرکت انقلابی حضرت امام آغاز شد و الگویی بوده ایم برای تمامی حرکت های آزادی بخش و استقلال طلب.

دبیر اشراف ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در این چهل سال هر لحظه دشمن در حال توطئه می باشد که این انقلاب را از رسیدن به اهدافش بازدارد. از جمله توطئه های نرم و سخت که قصد آن ها این است که این انقلاب به چهل سالگی نرسید که خوشبختانه به رهبری مدبرانه، ما وارد چهلمین سال انقلاب شده ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در این تلاشند که با موج سواری بر خواسته های مردم و فشار اقتصادی مردم را به میدان بیاورند تصریح کرد: تلاش سنگین دشمن در حوزه تهاجم فرهنگی و حمله به اعتقادات مردم ناظر بر همین موضوع بوده که حرکت انقلابی مردم ایران را سست کنند که خوشبختانه با همین رهبری حکیمانه با شکست مواجه شده اند.

تشکری با تأکید بر اینکه قطعا پیروی از جایگاه رهبری، حرکت در مسیر امام و شهدا و حفظ اعتقادات راهکار پیروزی در این مسیر می باشد افزود: گل سر سبد نیروهای مسلح یعنی بسیج که نماد همراهی آحاد مردم می باشد از مهم ترین عوامل پیشروی انقلاب می باشد که ما شاهد آن هستیم که در تمامی عرصه ها و صحنه ها حضور دارند.

دبیر اشراف ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ان شاءالله با هشدارها و رهنمود های رهبرمعظم انقلاب امیدواریم مسئولین نیز تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کارگرفته و نیروهای مسلح و بسیج نیز باید پرچم دار مطالبات رهبری بوده و نباید بگذارند خواسته های مردم را دیگران مصادره کرده و به سمت و سویی دیگر ببرند و باعث تضعیف روحیه مردم شوند.

وی ادامه داد: دشمن با توجه به این که از مردم ایران و انقلاب ضربه های زیادی خورده اند و توطئه هایشان با شکست مواجه شده است در کمین نشسته اند تا به هر نحوی به ما ضربه بزنند که نیازمند هوشیاری تمام نیرو های مسلح و برطرف نمودن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بوده تا دراین میدان جنگ نرم نیز پیروز شویم.

به گفته تشکری، همه دستگاه ها و نهاد ها باید توجه کنند که اشراف به داخل و بیرون مجموعه یک امر ضروری بوده تا نقاط قوت و ضعف مجموعه مشخص شده تا بتوانند مشکلات را برطرف کرده و سطح مجموعه را ارتقا دهند و وضعیت خود را بسنجند.

وی امر اشراف را یک امر بدیهی و مهم در تمامی مجموعه ها دانست که تا پایین ترین رده حائز اهمیت می باشد و همه رده ها می بایست گزاراشات واقعی به رده های بالاتر منتقل کرده تا بررسی و جمع بندی شده و از آن گزارشات در رده های فرماندهی استفاده شود.

دبیر اشراف ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان موضوعی که در پیش روندگی نیروهای مسلح تاثیر بسزایی دارد افزود: با توجه به این که نیروی انسانی مومن و انقلابی در تقابل با دشمن بسیار تاثیر گذار می باشد موضوع جشنواره مالک اشتر نیز ناظر بر همین بوده تا رده هایی که موفق تر بوده اند در این مسیر شناسایی، معرفی و الگو سازی شوند تا این سرمایه نیروی انسانی که عامل موفقیت ما و بزرگترین سرمایه ما در مقابل دشمن است بتوانیم ارتقا دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها