حضور کردستان در مرحله پایانی جشنواره ملی چارسوق

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: مرحله پایانی جشنواره ملی چارسوق پنج شنبه اول شهریور ماه با حضور هنرمندان استان کردستان در برج میلاد تهران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۳۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، سید محسن علوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ظرفیت جشنواره‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های ملی برای معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری کردستان، اظهار داشت: تمامی استان‌های کشور در قالب جشنواره ملی چارسوق در برج میلاد تهران به معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه‌های گردشگری خود پرداختند.

وی افزود: نخستین شب فرهنگی کردستان جمعه پنجم مرداد ماه با همراهی هنرمندان، مفاخر و فعالان فرهنگی و گردشگری استان در برج میلاد و با حضور پرشور مردم برگزار شد.

علوی گفت: بر اساس نظر هیئت اجرایی جشنواره استان کردستان شایسته حضور در جمع استان‌های برگزیده انتخاب گردید و مرحله پایانی نیز با هنرنمایی هنرمندان کردستان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود، بهترین پیام از مهمان نوازی و مهربانی مردم کردستان به سراسر ایران و جهان مخابره شود، گفت: هنرمندان فاخر کردستان که در سطح ملی صاحب نام اند در جشنواره ملی چارسوق حضور خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان بیان کرد: در این شب فرهنگی فعالان عرصه صنایع دستی و راهنمایان گردشگری برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های کردستان حضور می‌یابند.

علوی در پایان گفت: اختتامیه جشنواره ۱۲ شهریور در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار و از برترین‌های هر استان تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات