رئیس سازمان ورزش بسیج کشور:

با شعار من انقلابی ام از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم

سرهنگ میر جلیلی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور ضمن عرض تبریک دهه امامت ولایت در افتتاحیه المپیاد پایگاه های استعداد یابی بسیج در زنجان گفت: سردار کرمی حقیقتا یک امید و رحیه است برای ما در حوزه ی ورزش ، یکی از فرماندهان بسیجی و ولایی که همیشه پشتوانه ورزش بودند و ماموریت های بزرگ ورزشی را پذیرفته و از اخلاص و زحمات ایشان نهایت تشکر را داریم .
کد خبر: ۹۰۵۱۲۷۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ رئیس سازمان ورزش بسیج کشور؛ ما اینجا دور هم جمع شده ایم تا به ارمان های امام (ره) لبیک دوباره گفته و با شعار من انقلابی ام از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم . ما هرچه داریم از شهدای گرانقدر داریم . با حمایت های رییس سازمان بسیج مستضعفین ، سازمان ورزش بسیج در جهت خدمت به مردم اینکه کمکی در جهت رشد و اعتلای جامعه انجام دهد موفق شد بیش از 360 پایگاه استعداد یابی را در سراسر کشور ایجاد کند .

وی در ادامه اظهار داشت: از 360 پایگاه ، 235 پایگاه متعلق به برادران میباشد و 125 پایگاه متعلق به خواهران، المپیاد خواهران  13 تا 15 شهریور ماه در تبریز برگزار خواهد شد؛ 19 هزار نفر از نوجوانان زیر 16 سال طی فرآیند غربالگری و پیکر سنجی شناسایی شدند و در آزمون های 4 گانه پایگاه های استعداد یابی موفق شدند به عنوان نفرات اصلی پایگاه های استعداد یابی سازماندهی شوند که امروز 9 هزار نفر از این ورزشکاران در این پایگاه ها به عنوان بسیجیان مستعد و نخبه سازماندهی شدند .

سرهنگ میر جلیلی گفت:  تیم های منتخب 32 سپاه استانی از مجموع 9 هزار نفر که بیش از 1200 نفر ورزشکار و سرپرست و مربی در دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعداد یابی بسیج کشور در 6 رشته جودو ، وشو ، تیر اندازی ، تکواندو، کاراته و تیر اندازی با کمان . بر اساس دکترین ورزش بسیج رشته هایی انتخاب شدند که متناسب با ماموریت بسیج ، رشته های کاربردی ، رشته های پر مدال و رشته هایی که بعضا در کشور خلاء هایی وجود داشت قرار شد بسیج ورود پیدا کند و کمک کند به جامعه ورزش کشور . رئیس سازمان ورزش بسیج کشورگفت:  برای این عزیزان که بتوانند از قهرمانان کشور باشند یکسری مسابقات تدوین شده است که از سطح شهرستان ، استان و نهایتا مسابقات کشوری که بعنوان المپیاد برگزار میشود .

سرهنگ میر جلیلی افزود: در حوزه ورزش بسیج آن چیزی که مهم است بحث اخلاق و منش پهلوانی است، داشتن 5000 شهید ورزشکار در کشور این مسئولیت ورزشکاران ، مربیان و مسئولین بسیجی را دو چندان میکند و در جهت پاسداری از خون شهدا با شعار من انقلابی ام در این ایام مبارک در استان ولایت مدار و شهید پرور زنجان  به دور هم جمع شدیم که بتوانیم بخشی از این مجاهدت های شهدا را جبران کنیم چون شهدا به ما درس آزادگی و ایثار را میدهند . ازهمه بسیجی ها و مسئولین تشکر میکنم .  اگر کشور ما ایران بخواهد در مسابقات آسیایی جهانی ویا المپیک جایگاهی در شان خود داشته باشد باید به ورزش پایه و این اصلاحات توجه کند. تا به عنوان بسیج که در این چند سال با حمایت های سردار یزدانی که در دو موضوع زیر ساخت های ورزشی که بیش از 3 هزار فضای ورزشی ساختند همچنین ایجاد و تاسیس پایگاه های استعداد یابی . امروز بسیج این تجربه را دارد که میتواند با حمایت از سوی وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی پرچم عزیز کشورمان را در اقصی نقاط جهان به احتزاز در بیاورند .

 

ارسال نظرات