خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

حضور 700 بسیجی فامنینی در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص)

فرمانده سپاه ناحیه فامنین از حضور بیش از 700 نفر از بسیجیان شهرستان فامنین در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۷۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

حضور 700 بسیجی فامنینی در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص)حسن بهادری یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: بیش از 700 نفر از بسیجیان شهرستان فامنین در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 حاضر خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای این رزمایش در سه مرحله گفت: مرحله اول نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان و مرحله دوم شامل اقدامات محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی برای نیازمندان در حاشیه شهر بوده و مرحله سوم این رزمایش نیز با حضور و اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان در مرکز استان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران اسلامی ابراز داشت: آمریکای جنایتکار از ترفندهایی همچون فشار اقتصادی، فشار عملی و فشار روانی برای ایجاد رخنه و انحراف در بین مردم استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن با فشار روانی و با استفاده از ابزارها و روش‌هایی همچون محدودسازی، مخدوش‌سازی، منفعل‌سازی و مأیوس‌سازی در صدد براندازی نظام و کنار گذاشتن و بی اعتنا کردن مردم نسبت به نظام است.

بهادری یکتا با اشاره به تأکیدات مقام معظم عنوان کرد: دستورات مقام معظم رهبری برای همه مسئولان و مدیران فرض و اطاعت از آن واجب است چراکه وظیفه همه خدمت به مردم و برداشتن باری از دوش آنان است.

وی انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از راهکارهای مقابله با حیله دشمنان دانست و گفت: اشاره صحیح و منطقی به این دستاوردها باعث ایجاد امید و روحیه بالا در بین مردم می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: در حال حاضر فشار دشمن بیشتر از ناحیه اقتصادی است و دشمنان به عمد سفره و معیشت مردم را نشانه رفته‌اند که راه‌حل این نیرنگ، همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولان و مدیران و نهادها است.

وی عنوان کرد: در حقیقت این رزمایش‌ها و حرکت‌های بسیج پاسخی محکم به یاوه گویی‌های استکبار جهانی است و برای مردم ایران امید و ایستادگی و توانستن را صرف می‌کند.

بهادری گفت: امید است با نمایش اقتدار بسیجیان در این رزمایش برگ زرین دیگری بر صفحه تاریخ انقلاب و بسیج خواهد درخشید که نور این درخشش چشمان دشمنان را کور خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات