خبرهای داغ:
به مناسبت روز سرباز صورت گرفت؛

دیدار از خانواده دو شهید سرباز در میانه

به مناسبت گرامیداشت روز سرباز، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه به همراه جمعی از پاسداران با خانواده دو شهید سرباز؛ ذکرعلی صمدی و عزیزالله پیرمرادی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۴۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دیدار با خانواده شهدای سرباز، آن ها را چشم و چراغ ملت و مایه امید کشور دانست.

  حجت الاسلام حسن امیرنژاد والدین شهدا را بندگان برگزیده الهی و سند افتخار ملت دانست و گفت: مقام و منزلت شهدا و خانواده آنان در این دنیا ناشناخته است و در جایگاه ابدی خواهیم دید که ملائک هم به حال آن ها غبطه می خورند.

   وی با بیان اینکه شهدا همواره رهروان راه امام حسین(ع) بوده و درس ایثار و شهادت در راه حق را از او آموخته بودند، اظهار کرد: برای برخورداری از نعمت شفاعت شهدا، باید در استمرار راه و عمل به وصایای آنان کوشید.

دیدار از خانواده دو شهید سرباز در میانه

   مادر شهید ذکرعلی صمدی در این دیدار گفت: نمی گویم برای فرزندم گریه نکرده ام اما چون شهادت ایشان را پیشاز تولدش در خواب دیده بودم، با آمادگی کامل به استقبالش رفتم و هرگاه می خواهم برایش گریه کنم، یاد مظلومیت امام حسین(ع) و فرزندان آن بزرگوار افتاده و بر مظلومیت ایشان می گریم.

ارسال نظرات