بمناسبت هفته دفاع مقدس:

نیروهای مسلح به دیدار نماینده ولی فقیه رفتند

دیدار صمیمانه فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با امام جمعه شهر زاهدان بمناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۶۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، دیدار صمیمانه فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح استان سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان انجام شد.

در این دیدار امیر سرتیپ دوم سرگزی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی زاهدان با بیان خوش آمد گویی به مدعوین، حمله تروریستی رژه ۳۱ شهریور ماه را محکوم کرد و گفت: دشمنان کور دل انقلاب بدانند نمی توانند امنیت کشور را خدشه دار کنند و صدمه ای به ملت ایران بزنند.

وی افزود: در بین سرزمین‌ها دو سرزمین وجود دارد، سرزمین خوب و بد که سرزمین خوب سرزمینی است  دارای امنیتی پایدار و سرزمین بد سرزمینی  با امنیتی ضعیف که کشور ما دارای امنیت بالایی است که آن را مدیون اقتدار رهبری، رهبر معظم انقلاب هستیم.

حضرت آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان هم هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و یادآوری راه آن‌ها دانست و گفت: باید هر روز را مانند هفته دفاع مقدس به یاد داشته باشیم.

آیت الله سلیمانی جنگ تحمیلی را دفاع مقدس دانست و افزود: فریضه جهاد با دفاع فرق دارد وقتی در کشور خود هستی و کشوری دیگر به حریمت تجاوز میکند ناچار به دفاع هستی و این دفاع دفاعی مقدس بود.

وی تصریح کرد: تا وقتی آمریکا و اسرائیل تفکر طاغوتی داشته باشند و به جنایات خود ادامه دهند ما رابطه ایی با آن‌ها نخواهیم داشت و اگر این تفکر را کنار بگذارند ما مشکلی با رابطه نداریم، چون کشور ایران بالقوه و بالفعل کشور صلح طلبی است.
ارسال نظرات