مدير اجرايي دفتر زنان مجمع جهاني اهل بيت با بیان اینکه امروز خون شهدای اسلام باعث بیداری بشریت شده و در اقصی نقاط جهان تبلور پیدا کرده است، خطاب به دختران جوان گفت: درس بخوانید، به پیشرفت علمی ادامه دهید و پشت سر ولایت حرکت کنید.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۱۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همایش بزرگ زنان عاشورایی ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، مسؤولین و بیش از 2 هزاران نفر از زنان قرچکی در سالن هفت تیر این شهرستان برگزار شد.
سيده معصومه طاهری استاد حوزه و دانشگاه در این همایش با بیان اینکه هدف همه پیامبران برچیدن ظلم و برقراری حکومت حق بوده و محمد(ص) هم با همین هدف آمد اما بعد رحلت ایشان عده ای با برپایی شورای سقیفه مانع چشیدن طعم واقعی عدالت از سوی مردم شدند. باید این سوال را از خودمان پرسید که چرا سال 61 هجری را اینگونه شد؟
موسس و عضو شوراي مركزي انجمن زنان پيرو اهل بيت با اشاره به برخی از گروه های منحرف در زمان صدر اسلام، ادامه داد: مرجئه و جبریون چه کسانی بودند؟ عده ای می گفتند دل باید با خدا باشد و مهم نیست که عمل خدایی باشد؛ چیزی که امروز در جریان لیبرال حاکم شاهد هستیم.
موسس و عضو شوراي مركزي انجمن زنان مسلمان پژوهشگر با بیان اینکه آنها ذائقه مردم را عوض کردند و باعث انحراف مسلمانان شدند، اضافه کرد: مثلاً می گفتند اگر جنایت یا شرب خمر هم اتفاق بیفتد اما دل با خدا باشد گناهان پاک می شود.
موسس و عضو شوراي مركزي كانون فرهنگي بانو مجتهده امين با ابراز اینکه حرکت سیدالشهدا(ع) بود که اسلام را بیمه کرد، افزود: امام حسین(ع) خدمت بزرگی در آن زمان به کل بشریت کرد، ابا عبدالله(ع) زیر بار بیعت با دشمن نرفت چرا که اگر بیعتی در کار بود امروز دیگر خبری از اسلام ناب نبود.
مدير اجرايي دفتر زنان مجمع جهاني اهل بيت مطرح کرد: حسین بن علی(ع) نمایشگاهی دو وجهی راه انداخت که در یک طرف نمایی از ظلمت با حضور حرمله ها و شمرها بود که در آن نهایت شقاوت را نشان دادند و در طرفی دیگر نمایی روشن از معنویت بود که قهرمانانی مثل حر و زینب(س) و عباس(ع) را در آن مشاهده می کنیم.
مدير اجرايي امور زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات با اشاره به موج بیداری اسلامی، خاطر نشان کرد: شیخ زکزاکی شیعه می شود، می رود در نیجریه و میلیونها نفر دیگر را شیعه می کند، این چیزی به همراه ندارد جز نشان از خبرهایی خوش در آینده.
پژوهشگر مسائل زنان با اشاره به دشمنی های بیش از پیش استکبار با انقلاب اسلامی، اذعان کرد: اینکه می خواهند جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را به حاشیه ببرند از ترس آنان است که البته این توهمی بیش نیست.
مسئول هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران در مسائل زنان به سازمان ملل و کشور های خارجی با بیان خاطره ای از مأموریتش در نروژ گفت: در جزیره ای در نروژ سفر کردم که دیدم عده ای با شنیدن حقانیت انقلاب اسلامی مسلمان شده اند و همه در خانه هایشان با عشق عکسهای امام خمینی(ره) را نصب کرده اند.
كارشناسي حقوق با تأکید بر اینکه امروز خون شهدای اسلام باعث بیداری بشریت شده و در اقصی نقاط جهان تبلور پیدا کرده است، خطاب به دختران جوان گفت: درس بخوانید، به پیشرفت علمی ادامه دهید و پشت سر ولایت حرکت کنید.
مدیر سابق اجتماعی و بین الملل مرکز امور زنان خانواده ریاست جهوری خاطر نشان کرد: از زمان صدر اسلام تاکنون آنقدر تبلیغات منفی علیه دین شکل گرفت که عده ای بعد از شنیدن خبر شهادت علی(ع) در محراب؛ گفتند مگر علی(ع) هم نماز می خوانده است؟!
طاهری در پایان تصریح کرد: امروز هم همان تبلیغات مسموم دشمن وجود دارد و بلکه بیشتر هم شده است، عده ای ناآگاهانه تلاش می کنند تا عرب و عجم را به جان هم بیندازند و تفرقه ایجاد کنند که زهی خیال باطل!/

ارسال نظرات