بدهی‌ دستگاه‌های دولتی لرستان به شرکت برق تهاتر می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار لرستان گفت: 20دستگاه بدهکار به شرکت برق باید تا آخر وقت اداری امروز نسبت به تکمیل فرم‌های مربوط و ثبت در سامانه و پیگیری برای تهاتر این وجوه از طریق ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی در سطح استان اقدام کنند که امیدواریم مسئولان این دستگاه‌های بدهکار با اهتمام و مدیریت تا آخر وقت امروز نسبت به طی کردن مراحل قانونی و پرداخت بدهی خود اقدام کنند.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۴۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری   امروز در جلسه وصول مطالبات شرکت توزیع برق استان یکی از فرصت‌های ارزشمند برای پرداخت بدهی‌های دولت، اشخاص حقیقی و حقوقی را بند (واو) تبصره 5 قانون بودجه سال 97 دانست و اظهارداشت: یکی از مشکلاتی که بر سر راه اجرای این قانون وجود داشت بحث تهاتر بدهی‌های شرکت برق بود.

وی افزود: هم‌اکنون با تعاملی که در سطح ملی انجام شده پذیرفته‌اند که به صورت کلی در سطح کشور بدهی‌های دولت با شرکت برق از طریق ادارات در سطح استان‌ها پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار لرستان با بیان اینکه بدهی‌های شرکت برق به دولت در سطح ملی تهاتر می‌شود، عنوان کرد: با توجه به این موضوع جلسه امروز تشکیل و مشخص شد که ادارات دولتی 25 میلیارد تومان به شرکت برق بدهکار هستند.

 وی بیان کرد: 20 دستگاه بدهکار به شرکت برق باید تا آخر وقت اداری امروز نسبت به تکمیل فرم‌های مربوط و ثبت در سامانه و پیگیری برای تهاتر این وجوه از طریق ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی در سطح استان اقدام کنند که امیدواریم مسئولان این دستگاه‌های بدهکار با اهتمام و مدیریت تا آخر وقت امروز نسبت به طی  کردن مراحل قانونی و پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات