با حضور مسئولان شهرستان:

طنین زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهاباد

مراسم نمادین زنگ استکبار ستیزی با حضور مسئولین در دبیرستان دخترانه ریحانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۲۳۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
به گزارش حبرگزاری بسیج از بهاباد ، همزمان با 13 آبان ماه روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی زنگ استکبار ستیزی در همه مدارس شهری و روستائی این شهرستان طنین انداز شد.
مراسم نمادین زنگ استکبار ستیزی با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ، فرماندهی انتظامی و تعدادی دیگر از مسئولین در دبیرستان دخترانه ریحانه برگزار گردید.
فرماندار بهاباد در این مراسم با بیان قسمتی از تاریخ پر فراز و نشیب کشور ، در قبل و بعد از انقلاب و مقایسه این دوران به خوی استکباری دشمنان ملت بزرگ ایران اشاره نمود و دانش آموزان را به مطالعه تاریخ این سرزمین توصیه نمود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد نیز در این مراسم به نقش دانش آموزان و دانشجویان در تحولات انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره نمود و با بیان قسمت هایی از زندگی ، ویژگی ها و وصیت نامه شهدای دانش آموز و دانشجو دانش آموزان را به مطالعه زندگی و خاطرات این شهدای عزیز توصیه نمود.
در حاشیه این مراسم همچنین یاد و خاطره شهدای دانش آموز شهرستان بهاباد توسط دانش آموزان دبیرستان های میلاد و ریحانه گرامی داشته شد.
پخش کلیپ ، اجرای سرود ، قرائت دکلمه و وصیت نامه شهید دانش آموز شاخص شهرستان شهید " صادق زاده " از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات