دهه آخر صفر در شهرستان کوهبنان

باید به پیامبران و ائمه اطهار علیهما السلام توسل بجوییم.

حجت الاسلام خالداری خاطر نشان کرد برای این که سرباز مخلص و پا به رکاب حضرت ولی (عج)شویم باید در مکتب ولایت و امامت سیر داشته باشیم تا معرفت و بصیرت ما افزون شود.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۷۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, حجت الاسلام داود خالداری استاد حوزه و دانشگاه در  جمع عزاداران حسینی در حسینه ثارالله کوهبنان گفت ما در چهار برهه تاریخی قرار داریم که سه تای آنها به اتمام رسیده و یکی از آنها هنوز مابقی است که بعثت رسول گرامی اسلام برهه اول است .
وی ابراز داشت 124هزار پیامبر آمدند تا جایگاه خلیفه الهی را در وجود ما زنده کنند و ماتحت تاثیر الهامات و وسوسه های شیطانی قرار نگیریم .
حجت الاسلام خالداری خاطر نشان کرد  باید منیت و خودخواهی را از خودمان دور سازیم و به پیامبران و ائمه توسل بجوییم لذا رسول گرامی اسلام (ص)بعنوان اشرف مخلوقات و گل سر سبد پیامبران برای هدایت و رستگاری انسان مبعوث شد.
وی خاطر نشان کرد غدیر بعنوان دومین برهه از تاریخ است که در این روز دین خدا کامل شد و خدا نعمتش را بر ما ارزانی داشت و ولایت و رهبری را برای هدایت و رستگاری انسان فرستاد.
حجت الاسلام خالداری تصریح نمود هم بعثت و هم غدیر تحت دسیسه ها و تبلیغات دشمنان به انحراف کشیده شد لذا 25سال مولای متقیان را خانه نشین کردند .
وی افزود دشمنان و یهودیان تلاش کردند تا پیامبر اعظم و تک تک ائمه اطهار را به شیوه های گوناگون به شهادت برسانند تا به اهداف شوم خود برسند .
ایشان ابراز داشت دشمنان با راه اندازی شبکه ها و فضاهای مجازی تلاش می کنند که با اسلام و انسانیت مبارزه کنند .
استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد برای این که بعثت و غدیر حفظ شود باید خون پاک ترین و بهترین فرد عالم ریخته شود لذا حادثه کربلا و شهادت سرور و سالار شهیدان را شاهدیم . 
وی تصریح نمود امام حسین در کربلا با اهدای خون خود و یارانش بالاترین کار فرهنگی را برای احیای اسلام انجام داد لذا ما باید در همین راستا حرکت کنیم تا سعادتمند دو سرا شویم .
ایشان تاکید کرد برهه سوم  عاشوراست اینجاست که سه برهه در صددند تا سربازانی مجاهد و پا به رکاب برای حضرت ولی(عج) تربیت کنند و بصیرت افراد را بالا ببرند.
حجت الاسلام خالداری خاطر نشان کرد برای این که سرباز مخلص و پا به رکاب حضرت ولی (عج)شویم باید در مکتب ولایت و امامت سیر داشته باشیم تا معرفت و بصیرت ما افزون شود.

ارسال نظرات