خبرهای داغ:

بمناسبت گراميداشت هفته بسيج ديدار با خانواده شهدا شهرستان بندرماهشهر

جانشين فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندر ماهشهر و به همراه ریاست محترم بنیاد شهيد شهرستان بندر ماهشهر بمناسبت گراميداشت هفته بسيج با خانواده شهید اسماعیل قنواتی دیدار كردند.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۵۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از بندر ماهشهر ؛ سرگرد پاسدار مجتبي شيخ زاده جانشين فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندرماهشهر و به همراه رياست محترم بنياد شهيد بندرماهشهر و جمعی از ایثارگران با خانواده محترم شهید اسماعیل قنواتی دیدار و ضمن قرائت زیارت عاشورا و گرامی داشت ياد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) هفته بسیج را به حاضرین تبریک و همگان را به ادامه راه شهدا و تکریم خانواده های معظم شهدا توصیه نمودند.

جانشين فرماندهي ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر در دیدار با خانواده شهيد گفت: خدمت به خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و عزیزانی که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار و لذت‌بخش است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان که از سرمایه‌های اصلی نظام انقلاب اسلامی هستند، خدمات به‌صورت مستمر با ایثارگران گرامی و خانواده محترم آنان صورت می‌پذیرد.

سرگرد پاسدار مجتبي شيخ زاده، با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.


سرگرد پاسدار شيخ زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها