فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر

بسیج یکی از الطاف معجزه گونه الهی است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: بسیج یکی از الطاف معجزه گونه الهی بود که بر ملت ایران ارزانی شد
کد خبر: ۹۰۸۱۵۸۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ دوم پاسدار محمود یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر به مناسبت هفته بسیج در سخنرانی‌های پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: بسیج دیروز در لباس رزم به کشور خدمت کرد، امروز در قالب سازندگی، جنگ نرم و تحریم اقتصادی در خدمت مردم است.

وی افزود: این مجموعه بزرگ‌ترین جنگ قرن را که همه قدرت‌های جهان یک‌طرف آن بودند را تغییر و انقلاب اسلامی را فاتح آن نمود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر با اشاره به سرمشق شدن بسیج برای دیگر کشورها به خاطر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: بسیج مستضعفین؛ این تشکیلات عظیم و سراسری در کشور، این مجموعه عظیمی که سرمشقی شد برای بعضی از کشورهای دیگر که برای حل مشکلات گوناگون به سراغ جوان‌هایشان بروند.

وی با تأکید بر اینکه جوان‌ها راه گشای عرصه‌های مختلف جهاد کشور هستند بیان کرد: جوان‌ها در همه جهادها جلودار و راه گشا بوده‌اند، در جهاد با طاغوت، در جهاد سازندگی که از رویش‌های آغاز انقلاب بود، در جهاد با تروریسم و منافق اوایل دهه‌ی ۶۰، در جهاد با متجاوزین هشت سال دفاع مقدس، در جهاد فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی سال ۷۰، در جهاد علمی از حول‌وحوش آغاز دهه‌ی 80 و بالاخره در جهاد با تروریسم تکفیری در دهه‌ی ۹۰ در این سال‌های اخیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات