جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

یادواره شهدای اداری شهرستان زاهدان برگزار شد

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت:دشمنان با حیله و مکر جدید به دنبال خدشه دارکردن وحدت مسلمین جهان هستند.
کد خبر: ۹۰۸۲۱۸۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

به گزارش  خبرنگار بسیج  از زاهدان، در چهارمین روز گرامیداشت هفته بسبج یادواره شهدای اداری شهرستان زاهدان در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهرستان زاهدان برگزار شد.

در این یادواره که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ادارات و دستگاه‌ها و نهاد‌های اداری شهرستان زاهدان برگزار شد،
سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان ضمن عرض تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان یادواره گفت:هفته وحدت یک نماد است در جامعه اسلامی و باید مبحث وحدت در طول سال مهم شمرده شود چرا که دشمنان تلاش می‌کنند این وحدت و همبستگی را خدشه دار کنند هر روز هم با حیله و مکر جدید عمل می‌کنند الحمدالله این برابری و برادری در استان ما به شکل بسیار خوبی است . و امروز شیعه و سنی بلوچ و فارس در کنار هم در همه عرصه‌ها در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برمی دارند .

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: جهاد در راه خدا دو وجه دارد یکی همان جهاد سخت و نیمه سخت و نرم است، اما آنچه که شهدای ما را به عنوان اسوه و الگو برجسته نموده جهاد با نفس می‌باشد شهدا با غلبه بر نفس در مقابل همه مشکلات ایستادگی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن مومنی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و مولوی عبدالرحیم رئیسی استاد حوزه علمیه اهل سنت و کارشناس دینی در تقریب مذاهب و محمد رضا زاهد شیخی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نیز در این یادواره پیرامون وحدت تفرقه و جایگاه شهید و شهادت یاد شهیدان و فرهنگ ایثار و شهادت سخنرانی کردند .

در پایان از خانواده معظم شهدای اداری و مدیران بسیجی ادارات و نهاد‌ها تجلیل شد.
ارسال نظرات