فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی کرج در گفتگو با بسیج ؛

احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهداف بسیج کارمندی است

خدری گفت: برای اجرای این فریضه در دانشگاه باید با روش های نرم قرآنی(قول لین) براي عینیت بخشیدن به منویات رهبري استفاده نمود.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۷۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، برادر بسیجی نوروزعلی خدری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در گفتگو با بسیج،  برکات بسیج در حوزه های مختلف را به تاسي از فرهنگ عاشورایی ، سیره اهل بیت و تدابیر امام راحل(ره) دانست و افزود: افتخار ما بسيجيان اين است که به برکت خون شهدا و رهنمودهاي امام خميني (ره) و رهبر فرزانه انقلاب همچنان در برابر دشمنان ایستاده ايم كه نوید بخش پیروزی های پی درپی در سراسر جهان است .

احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر  از اهداف بسیج کارمندی است

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین با محوریت روشنگری در مقابله با فتنه‌های دشمن در این واحد تشکیل شده است،گفت:اصل تشکیل حلقه‌های صالحین در رسیدن به آرمان های انقلاب و عدالت اجتماعی است.

برادر خدری تقویت نگرش مجموعه بسیج کارمندی براي احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح دانشگاه با تکیه بر ترویج معروفات و جلوگیری از اشاعه منکرات را از زیرساخت های دیگر تربیتی بسیج خواند و افزود : برای اجرای این فریضه در دانشگاه باید با روش های نرم قرآنی(قول لین) براي عینیت بخشیدن به منویات رهبري استفاده نمود.


وی همچنین از برگزاری همایش های مختلف سیاسی و فرهنگی که به همت بسیج کارمندی انجام شده و در حال انجام هست خاطر نشان کرد:در سال بیش از ده مورد اردوهای زیارتی سیاحتی به همت بسیج کارمندی این دانشگاه انجام می شود، همچنین بازدید از کلاس ها و اساتید این دانشگاه توسط بسیجیان کارمند انجام می شود.

 

خبرنگار بسیجی:فرهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها