امام جمعه آستانه اشرفیه؛

پرستاران فرشتگان نجات هستند

در سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، فرمانده سپاه شهرستان دکتر حبیبی به اتفاق فرماندار، امام جمعه و بخشدار با حضور در بیمارستان کوثر و اهدای شاخه گل، از تلاش های پرستاران بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه تقدیر و روز پرستار را به آنان تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۳۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، در سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، فرمانده سپاه شهرستان دکتر حبیبی به اتفاق فرماندار، امام جمعه و بخشدار با حضور در بیمارستان کوثر و اهدای شاخه گل، از تلاش های پرستاران بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه تقدیر و روز پرستار را به آنان تبریک گفتند.
دکتر سهراب خان از پزشکان متخصص داخلی بیمارستان کوثر درحاشیه این مراسم با ابراز رضایتمندی از عملکر بسیار خوب پرستاران این بیمارستان گفت: بعد از ویزیت بیمار ، زمانی که مریض را به دست پرستار می سپاریم، پرستار نقش مهمی در بهبود سلامت بیمار دارد و اگر دلسوزانه کار نکند بیمار دچار مشکل می شود.

این پزشک فوق تخصص داخلی با اذعان به اینکه پرداخت مطالبات پرستاران می تواند در بهبود کار پرستارها اثر گذار باشد افزود : پرستاران علیرغم مطالباتی که دارند ، دلسوزانه در حال انجام وظیفه هستند ولی انگیزه فعالیت در آنان باید با به موقع پرداخت مطالبات ، بیشتر شود.

دکتر سهراب خان با اشاره به حضور بیماران در بخش اورژانس ، خواستار حفظ حرمت پرستاران از سوی مراجعه کنندگان و بیماران شد و اظهار کرد : پرستاران بهترین زمان های خود را به ویژه در شب در بیمارستان سپری می کنند و از خانواده خود به دور هستنند و باید زمانی که مردم بیماران خود را به بیمارستان و بخش اورژانس می آورند احترام پرستاران را را رعایت کنند .

امام جمعه آستانه اشرفیه نیز در جمع پرستاران بیمارستان کوثر گفت: پرستاران با عواطف و مسئولیت خود ، انرژی مثبت به بیماران می دهند

حجت الاسلام احمد طیبی با بیان اینکه پرستاران در واقع فرشتگان نجات هستند افزود : محبت و برخورد عاطفی پرستاران با بیماران ، باعث بهبود بیماری و تسریع در سلامت بیماری آنان می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آستانه اشرفیه نیز به تنش های موجود در شغل پرستاری اشاره کرد و گفت: شغل پرستاری ، یکی از مشاغل سخت و پر استرس است که بر پرستاران وارد می شود.

دکتر محمد جواد محدث با بیان اینکه ذات بیماری احتیاج به مراقبت دارد و همه ما که بیمار می شویم مدیون زحمات پرستاران هستیم به مشکلات اقتصادی این قشر زحمت کش اشاره کرد و افزود : در شرایط اقتصادی که به سر می بریم هنوز بخش مهمی از مطالبات پرستاران تا کنون پرداخت نشده است که امیدواریم با رداخت های به موقع ، هر چه سریعتر بتوانیم مشکل آنان را تا حدودی حل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات