رئیس اتاق اصناف یزد:

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اکرمیه و شاهدیه

رئیس اتاق اصناف استان یزد از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دو منطقه اکرمیه و شاهدیه شهرستان یزد به مناسبت چهلمین سالگرد توسط اتاق اصناف این شهرستان خبر داد و گفت: 40 برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اتاق اصناف یزد به تصویب رسیده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۸۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدمهدی باغستانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) و با اشاره به برنامه‌های اتاق اصناف استان یزد در ایام‌الله دهه فجر، گفت: در شهرستان یزد ۴۰ برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این اتاق به تصویب رسیده است که از طریق کمیته اصناف برگزار می‌شود.
وی افزود: این کمیته‌ها به ریاست رئیس صمت استان برگزار می‌شود و اتاق اصناف مسئول برگزاری کلیه این برنامه‌هاست که دیدار با امام‌جمعه یزد از مهم‌ترین این برنامه‌ها قلمداد می‌شود و همچنین دیدار با چهل خانواده شهدا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز در اولویت قرار داده شده است.
رئیس اتاق اصناف استان یزد از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دو منطقه اکرمیه و شاهدیه شهرستان یزد به مناسبت چهلمین سالگرد در این ایام خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه با مجوز سازمان صمت استان یزد برگزار می‌شود که اقلام در این نمایشگاه ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار به فروش می‌رسند.
این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت عرضه اجناس مناسب و باکیفیت در این نمایشگاه، یادآور شد: در ارتباط با نحوه بازرسی از غرفه‌ها در زمان فعالیت نمایشگاه و همچنین بر قیمت و کیفیت نظارت خواهیم داشت.
وی در پایان تصریح کرد: همچنین در اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۰ فروشگاه در جهت فروش فوق‌العاده انتخاب شده‌اند که موظف هستند ۱۵ تا ۴۰ درصد تخفیف اساسیرا در اولویت قرار دهند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات