فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید نبیری کمیجان:

انقلاب اسلامی تجلی حماسه و سرافرازی ملت ایران است

پاسدار ابوالفضل زارع گفت:به منظور گسترش فرهنگ قرآنی و اشاعه تلاوت قرآن در سطح جامعه همزمان با دهه مبارک فجر محافل انس با قرآن کریم باحضور مردم شهید پرور و انقلابی درمسجد جامع شهر کمیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۱۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛پاسدارابوالفضل زارع فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدنبیری کمیجان از برگزاری محفل انس باقرآن کریم در شهر کمیجان خبرداد وگفت:همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر محفل انس با قرآن کریم باحضورقاریان برتر در مسجدجامع شهرکمیجان برگزار شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است.

وی اظهار داشت : ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است همچنین تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

پاسدارزارع بیان کرد: افرادي كه به عنوان الگو براي نسل جوان و نوجوان معرفي مي‌شوند بايد عالم به علوم قرآني در يكي از شاخص‌هاي آن، داراي اخلاق حسنه و تمسك به اهل بيت(ع) باشند.

وی خاطرنشان کرد: محافل انس با قرآن کریم موجب تقویت ارتباط و دوستی بیشتر انسان با قرآن می شود تا بتوان زمینه درک مفاهیم و عمل به دستورات قرآن را بیش از پیش در جامعه عملیاتی کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات