اعزام بیش از ۶۰۰ زائر مینابی به اردوی راهیان نور دریایی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از اعزام بیش از 600 زائر از میناب به اردوی راهیان نور دریایی جزیره هرمز خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۱۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، طالب احمدی نیا فرمانده سپاه شهرستان میناب با اعلام این خبر گفت: اردوی راهیان نور دریایی از ابتدای تعطیلات نوروزی آغاز و تا پایان تعطیلات فروردین ماه امسال ادامه دارد.

وی افزود:  طبق سهمیه اعلام شده متقاضیان بصورت روزانه با پشتیبانی مرکز اردویی راهیان نور سپاه میناب با یک دستگاه اتوبوس و مینی بوس به مقصد بندرعباس جهت عزیمت با شناور به جزیره هرمز اعزام می شوند.

احمدی نیا اظهار داشت: به جهت استقبال از راهیان نور دریایی ،پیش بینی می شود تا پایان تعیطلات نوروزی امسال بیش از ۶۰۰ زائر مینابی اعم از خواهر و برادر به اردوی راهیان نور دریایی اعزام شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با اشاره به این که این اردو به صورت یک روزه برگزار می شود، تصریح کرد: زائرین در بازدید از مناطق عملیاتی خلیج فارس با بخش‌ها و ابعاد دیگری از تاریخ دوران دفاع مقدس به ویژه در حوزه دفاع و امنیت دریایی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا می شوند.

سرگرد احمدی نیا گفت: توزیع بروشور، معرفی شهدای هرمزگان ، روایت رشادتهای ایثارگران در زمان جنگ، پاسخگویی به سوالات شرعی و بازدید از موزه دفاع مقدس جزیره هرمز و عطر افشانی گلزار شهدای هرمز از مهمترین برنامه های فرهنگی اردوهای راهیان نور است.

ارسال نظرات