خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه آذربایجان شرقی:

راهیان نور بزرگترین حرکت در برابر دشمنان

معاون اجرایی سپاه آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی کشور و انقلاب فرهنگی در مقابل تهاجم دشمنان، همین کاروان‌های راهیان نور است. خدا را شکر استقبال خوبی هم از این حرکت به عمل آمده و مردم قدردان زحمات آنهایی هستند که برای‌مان افتخار آفریده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۸۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

کاظم قلعه در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به خرمشهر، افزود: دوران دفاع مقدس، نقطه عطف ملت ایران است. امروز اگر می‌خواهیم این نقاط عطف و افتخارات حفظ شود، باید راهیان نور را حفظ کنیم. اگر امروز افتخار و عزت داریم، به خاطر زحمات گذشته است. همان‌طور که حضرت آقا فرمودند، نسل‌های امروزی به نسل‌های گذشته افتخار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان هم باید انتظاراتی که حضرت آقا از آن ها دارند بر برآورده و ایشان را یاری کنند تا بتوانیم مقابل توطئه‌های جدید دشمنان هم افتخار آمیز و سربلند بمانیم. شناخت نسل‌های دیروزی برای جوانان در این مکان‌های مقدس میشر است.

قلعه راجع‌ به اقدامات انجام گرفته شده توسط سپاه آذربایجان شرقی در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برای زائران این استان، گفت: خدا را شکر با عنایت فرمانده محترم سپاه عاشورا و تلاش‌های سرهنگ گل‌محمدزاده، آقای توکل فرهادی و خادمان عزیزی که به صورت افتخاری به اینجا آمده‌اند، وضعیت خوبی وجود دارد.

وی به تمجید از خادمان شهدا پرداخت و عنوان کرد: این برای ما بزرگ‌ترین اتفاق است که نسل‌های امروزی داوطلبانه و عاشقانه با انگیزه و علاقه به مناطق عملیاتی جنوب کشور آمده‌اند و به زائران راهیان نور خدمت می‌کنند. به لطف شهدا، مجموعه سپاه عاشورا هم توانسته جایگاه اردوگاه‌های خود در جنوب کشور را بالا ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها