خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

راهیان نور ارزش های دفاع مقدس را ماندگار کرد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: راهیان نور ارزش های دفاع مقدس را به معنای واقعی ماندگار کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۲۲۴۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: راهیان نور برنامه‌ای بسیار مهم و تحول ‌ساز است و موجب آشنایی نسل‌های جدید با ارزش‌های ماندگار دفاع مقدس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده منتقل شود چراکه جوانان کشورهای اسلامی تشنه این حقایق هستند و با همین ویژگی تاکنون در برابر استکبار جهانی به‌خوبی ایستادگی کرده‌اند، ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند به‌صورت الگویی برای همگان بوده و مبنای بسیاری از اقدامات گردد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: شهیدان دفاع مقدس یک تمایز خاصی دارند و آن‌هم این است که بسیاری از آنان در مظلومیت به شهادت رسیدند که این امر نشان می‌دهد آن‌ها حق بزرگی به گردن همه ما دارند.

وی با اشاره به اینکه، راهیان نور برنامه‌ای بسیار مهم و تحول ‌ساز است، ادامه داد: ارزش‌های متعالی همانند جهاد و ایثار و فداکاری و حس وطن‌دوستی به‌عنوان یک سرمایه بزرگ است که باید حفظ گردد و به توفیق الهی حرکت عظیم راهیان نور مردمی‌ترین و مهم‌ترین راهبردی است که می‌تواند از عهده این موضوع مهم  برای نسل‌های آینده برآید.

وی افزود: نسل جوانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند توانست پیشرفت‌های خاصی را به ارمغان آورد که باید به نسل جدید انقلاب اسلامی این موضوع انتقال یابد چرا که رهبر معظم انقلاب نیز در موضوع راهیان نور تأکید داشته‌اند و این نشان از بزرگی این حرکت ماندگار است.

انتهای پیام

ارسال نظرات