خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز:

تولید رونق بگیرد مشکلات معیشتی حل می شود

فرمانده سپاه امامت تبریز در آیین تجدید میثاق با شهدا در حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت این کلان شهر، گفت: اصلی ترین و محوری ترین شعار رونق تولید است چراکه اگر تولید جریان یابد هم مشکلات معیشتی و اشتغال حل می شود و هم موجب استغنای کشور از بیگانگان و دشمنان خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۹۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن صفدری افزود: رونق یافتن تولید موجب تحول در بخش های مختلف اقتصادی، کاهش بیکاری و تورم و فقر، افزایش ارزش پول ملی حتی ایجاد توازن و کاهش کسری بودجه کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت و مجلس و همه کسانی که توانایی ورود به حیطه تولید دارند برای تحقق شعار امسال با وظایف سنگینی روبرو هستند، ولی برخی ها با سوء استفاده از توسعه مراکز بانکی و مالی برای بدست آوردن ثروت های نامشروع از پول های مردم اقدام می کنند که باید با آن ها مقابله شود و جلوگیری از واردات بی رویه از الزامات رونق تولید و اقتصادی مقاومتی است.

صفدری خاطرنشان کرد: دستگاه های مسئول باید با تولید کننده، سرمایه گذار و فعال اقتصادی سالم از جهات مختلف همچون اصلاح قوانین و مقررات فضای کسب و کار کمک کنند تا اقتصاد کشور از شرایط سخت رکود با رونق تولید، نجات پیدا کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد مردم در سال جدید با اجرای احکام اسلام و منویات رهبری و امر به معروف و نهی از منکر در پاسداری از اسلام و انقلاب و در گام دوم انقلاب با تدوین و ایجاد جامعه نوین اسلامی گام های موثر بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها