با حضور دکتر محمود بابایی برگزار شد؛

نشست بررسی اهداف آمریکا از اقدام اخیر علیه سپاه پاسداران

نشست بررسی اهداف آمریکا از اقدام اخیر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور دکتر محمود بابایی عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان و سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۶۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست بررسی اهداف آمریکا از اقدام اخیر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور دکتر محمود بابایی عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان و سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان و دکترایلخانی‌پور عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید باهنر کرمان، با استقبال اساتید و دانشجویان برگزار گردید.

در این نشست علمی به اهمیت نفوذ لابی یهودی صهیونیستی در کنگره و دستگاه حاکمیت ایالات متحده آمریکا اشاره شد و تاثیر این لابی بر سیاست‌های اتخاذی ایالات متحده آمریکا در عرصه بین‌المللی بررسی شد.

دکتر بابایی به بیان رابطه اقتصادی و تجاری دونالد ترامپ و خانواده وی با سیستم سرمایه داری صهیونیستی در اسرائیل و آمریکا پرداخت و کنش‌های اخیر در سیاست خارجی آمریکا را بی تاثیر از این شاخص‌ها ندانست.

دکتر ایلخانی پور و دکتر بابایی به برخی از اقدامات اخیر ایالات متحده آمریکا در منطقه و جهان از جمله حمایت آمریکا از انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به اورشلیم، به رسمیت شناختن حاکمیت این رژیم بربلندی‌های جولان، خروج از برجام و تحریم‌های نفتی اشاره نمودند و براین اساس انتظار رفتار عقلانی و مستقل از لابی یهود را از دستگاه سیاستگذاری آمریکا بیهوده ارزیابی کردند.

منبع:روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان کرمان

ارسال نظرات