فرمانده گردان امام حسین(ع) سپاه ولایت تبریز در گفتگو با بسیج:

خدمت به مردم سیل زده توفیق است

فرمانده گردان امام حسین(ع) سپاه ولایت تبریز که در منطقه پلدختر به همراه تعدادی از بسیجیان خود حضور پیدا کرده با اشاره به لذت خدمت به مردم گفت: خدمت به مردم، توفیقی است که نصیب هر کس نمی شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۳۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

حسن نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بحمدالله با عنایت الهی حدود دو هفته است که در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده پلدختر هستیم و هر چه در توان داشته ایم سعی کردیم برای کم کردن آلام این مردم نجیب انجام دهیم.

وی با بیان برخی اقدامات این گروه جهادی ابراز داشت: در این مدت اقداماتی چون توزیع آب آشامیدنی بین مردم، توزیع 40 هزار کیک و شیر، توزیع چندین وعده غذای گرم از قبیل انواع پلو، سوپ، آش، عدسی و فلاف در وعده های غذایی مختلف در موکب، توزیع میوه در بین مردم، توزیع بسته های ملزومات زندگی در بین مردم و توزیع جیره خشک(کنسرو لوبیا، تن ماهی، کنسرو خاویار بادمجان ) و ... .

خدمت به مردم سیل زده توفیق است

نجفی ادامه داد: علاوه بر اقدامات توزیعی اقدامات دیگری مانند ایجاد آرایشگاه صلواتی مردانه، اجرای برنامه های فرهنگی شاد برای کودکان و توزیع اسباب بازی بین آنها، برگزاری نماز جماعت در محل موکب و چای صلواتی از ساعت 9 صبح الی 24 شب و ... برای رفاه مردم صورت گرفته است.

وی در پایان بیان داشت: انشالله تا روزی که نیاز به خدمت رسانی باشد در کنار این مردم خواهیم بود و هر چه از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها