خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص می گذارند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص می گذارند.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۳۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماکو، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد مردمی و اسلامی به دلیل بر خورداری از توان علمی، دانش نظامی و آمادگی رزمی در جهان شناخته شده است، پاسداران انقلاب اسلامی در راه حفظ نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم می کنند.

وی ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه، این موضوع را ناشی از ذلت و زبونی این کشور در مقابل روحیه والای نیروهای مسلح ایران دانست و گفت: این نهاد مردمی به عنوان حافظ انقلاب و نگهبان ایران، مایه عزت، امنیت، قدرت و مباهات می باشد.

وی به نقش و ویژگی های بسیج نیز اشاره کرد و گفت: بسیج به عنوان یکی از نیروهای تاثیرگذار توانسته است، در زمینه های سازندگی، محرومیت زدائی، اردوهای جهادی ایفای نقش کند.

این مسوول با اشاره به اینکه امروزه در سراسر ایران اسلامی در سایه خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس امنیت پایدار حاکم است، افزود: امروزه این امنیت پایدار در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی تداوم دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات