خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

توان موشکی ایران اجازه هیچ تجاوزی به دشمنان را نخواهد داد

امام جمعه تبریز با اشاره به ایجاد جو نگرانی در جامعه در خصوص جنگ ایران با آمریکا، گفت: آمریکا برای شروع آتش افروزی در منطقه هیچ بهانه ای ندارد و همچین مشکلات داخلی این کشور از جمله بدهی های کلان اجازه جنگ به آن ها را نمی دهد.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۰۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: توانمندی های دفاعی و موشکی کشورمان و تجربیات ۴۰ ساله نظام اسلامی اجازه تجاوز به دشمنان را نداده و نخواهد داد.
وی ادامه داد: جنگ امروز جنگ اراده هاست و همان طور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان فرموده اند آمریکا در این جنگ شکست خواهد خورد‌.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره تحولات هفته گذشته با یادآوری انفجار ۴ کشتی در یکی از بنادر امارات بیان کرد: این اقدامات از سوی دشمنان ایران و کشور های همسایه در منطقه انجام می گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به عملیات بزرگ پهبادی نیروهای مقاومت یمن علیه تاسیسات نفتی عربستان گفت: این عملیات نشان میدهد جنگ ائتلاف عربستان علیه مردم یمن نشان میدهد جبهه مردمی یمن برای پیروزی راهی جز مقاومت ندارند.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به دیدار مسئولان با رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: معظم له علاوه بر رد مذاکره با آمریکا و شایعه جنگ با این رژیم بیان فرمودند مسئولان و مردم برای خروج از شرایط فعلی اقتصاد وظایفی دارند که اهتمام به انجام آنها راه حل نجات کشور از بحران ها است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها