خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

اوج همدلی ملت ایران در سوم خرداد رقم خورد

فرمانده سپاه جلفا با اشاره به اینکه اوج هنر مردم ایران در سوم خرداد سال 61 بود که آزادسازی خرمشهر رقم خورد، گفت: وقتی پای امنیت کشور به میان آمد، ملت عاشق ولایت با تمام وجود به میدان آمدند.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۰۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی در اجتماع نمازگزاران مسجد جلفا با تبریک ماه  رمضان و در آستانه فرارسیدن روز سوم خرداد با تأکید بر زنده نگه‌داشتن این روز، بیان کرد: رزمندگان با جانفشانی و ایثار در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند و همه ما قدردان آن ها هستیم و برای حفظ و حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی همه باید تلاش کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی بود که رزمندگان با ایثار و فداکاری توانستند به آن دست پیدا کنند بنابراین لازم است که همه مسئولان و اقشار مختلف مردم در برنامه های حماسه سوم خرداد در سطح شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

شریفی یادآور شد: بدون شک آنچه باعث پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر شد ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی و تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

عضو شورای تامین شهرستان با اشاره به اين كه امام خميني(ره) در برابر دو قدرت بزرگ شرق و غرب ايستاد و تئوري جديدي از حاكميت و اداره جامعه را مطرح کرد كه مبتني بر انديشه هاي الهي و معنويات بود، بيان داشت: ابرقدرت ها در برافروختن آتش جنگ به دنبال خاموش كردن شعله فروزان انقلاب اسلامي بودند، اما این انقلاب در سايه رهبري حكيمانه و پیامبرگونه امام راحل و مقاومت مردم تثبيت شد و به عنوان الگويي رهايي بخش براي نهضت هاي آزاديبخش جهان درآمد.

فرمانده سپاه جلفا همبستگي ملي ، دفاع جانانه و صادقانه از ولايت و رهبري و عمل به تكليف را از دلايل آزادسازي خرمشهر ياد و خاطر نشان کرد: ملت ایران باید همیشه قدردان خون شهدا باشند و امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی های این عزیزان و ولایتمداری و ولایت پذیری مردم حسینی ایران اسلامی است.

ارسال نظرات