سلیمانی دشتکی گفت: سفر رئیس جمهور به استان ایلام توسعه استان را سرعت می‌بخشد.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۲۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، قاسم سلیمانی‌دشتکی ،استاندار ایلام ،در نشست هماهنگی سفر رئیس‌جمهور به ایلام، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به استان ایلام؛ توسعه استان را سرعت می‌بخشد.

استاندار ایلام گفت: رئیس جمهور در سفر خود به استان ایلام طرح‌های قابل بهره برداری را افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کنند، که این طرح‌ها که در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و صنعت هستند بر رونق اقتصادی استان ایلام، ایجاد اشتغال و توسعه پایدار استان تاثیر گذار و افق روشنی در فردای ایلام هستند.

وی دیدارهای مردمی‌را در این سفر از برنامه‌های تدوین شده عنوان و گفت: دیدار مردمی جنبه بین‌المللی دارد بنابراین با برنامه‌ریزی زمینه حضور هرچه باشکوه در این دیدار فراهم شود.

وی افزود: قبل از سفر رئیس‌جمهور به ایلام کارگروه چهار جانبه برای تعیین تکلیف طرح‌های قابل بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی تشکیل شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های افتتاحیه دستگاهای اجرایی استان توسط وزیر مربوطه که در این سفر رئیس‌جمهور را همراهی خواهد کرد به‌صورت ویدئو کنفرانس انجام خواهد شد.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: با توجه به‌حضور سرمایه‌گذاران در سفر رئیس‌جمهور به استان،  مسوولان با استفاده از این فرصت، زمینه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: سفر رئیس‌جمهور به ایلام بدون شک سبب تحول عظیمی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی خواهد شد.

 

ارسال نظرات