سازمان تبلیغات اسلامی خود را خادم همه خادمان فرهنگی در تبیین ارزش‌های متعالی دین می‌داند و از همه فعالان فرهنگی می‌خواهد در تبلیغ گسترده اندیشه‌های ناب اسلامی همراهی مستمر و مؤثری داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۷۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

سازمان تبلیغات اسلامی خادم همه خادمان فرهنگی در تبیین ارزش‌های متعالی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار کرد: در دنیای معاصر، یکی از مهم‌ترین مسائل فرهنگی و اعتقادی ابزار تبلیغ است.

وی بابیان اینکه تبلیغ در مجموع قوی‌ترین ابزار برای موفقیت یا شکست در ابعاد مختلف فرهنگی و به طبع آن تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است، افزود: با استفاده از سلاح تبلیغ راستین اسلام ناب محمدی، نقشه‌های شوم جهان خواران نقش بر آب و توطئه‌های شیطانی آنان خنثی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه به بیان کارکرد سازمان تبلیغات اسلامی استان پرداخت و یادآور شد: مأموریت اصلی این سازمان، تبیین اسلام ناب محمدی و مهندسی فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی به‌منظور تقویت اراده ملی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است که لازمه آن همکاری و همراهی تمام فعالان فرهنگی و دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی است.

ستوده افزود: سازمان تبلیغات اسلامی خود را خادم همه خادمان فرهنگی در تبیین ارزش‌های متعالی دین می‌داند و از همه فعالان فرهنگی می‌خواهد در تبلیغ گسترده اندیشه‌های ناب اسلامی همراهی مستمر و مؤثری داشته باشند.

وی ادامه داد: راهبرد اساسی سازمان تبلیغات اسلامی، مردمی تبلیغ دین با توجه به نقش مردم در تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی است که می‌تواند مردم‌سالاری فرهنگی را در جامعه انقلابی ما محقق کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: پیوست اجتماعی تبلیغ دین با حضور پیشگام سازمان تبلیغات اسلامی در مسائل اجتماعی اعم از کمک به سیل‌زدگان و حضور مؤثر در حل آسیب‌های اجتماعی و امدادرسانی در حوزه مسائل خانوادگی، اقتصادی از وظایف همه مبلغان حوزه دین است که درحرکت بالنده این مجموعه در ۱۰ ماه گذشته مشهود است.

ستوده گفت: حضور نخبگان، فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی و نیز فرهنگیان مؤمن و انقلابی در کنار جامعه مبلغان اعم از طلاب، روحانیون، مداحان، مسئولان هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، مؤسسات قرآنی و انجمن‌های اسلامی سرمایه‌ای ارزشمند است و بدین منظور سازمان تبلیغات اسلامی خود را موظف به فراخوان و سازمان‌دهی همه دغدغه‌مندان ترویج فکر انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی می‌داند.

وی تصریح کرد: مسجد محله محور و محله مسجد محور، به‌عنوان یکی از راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی در ساماندهی فرهنگی جامعه و مهندسی عمیق حوائج فکری و اجتماعی کشور وجود دارد که لازم است همگان در تحقق آن ایفای نقش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جوان‌گرایی و اعتنا به جوانان حزب‌اللهی توانمند، خوش‌فکر و مخلص برای پذیرش مسؤولیت‌های خطیر فرهنگی و اجتماعی کشور، از اولویت‌های مورد انتظار رهبر معظم انقلاب است که سازمان با جدیت و درایت، درصدد تحقق آن است.

ستوده یادآور شد: زنان به‌عنوان رکن مؤثر در انسان‌سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، لازم است بیش‌ازپیش در تبلیغ دین و تبیین معارف انقلاب برای مقابله با هجوم همه‌جانبه شیاطین و دشمنان سعادت بشر به پدیده زن و خانواده و زندگی پیشگام باشند و سازمان تبلیغات اسلامی از تمامی خواهران مؤمن و مجاهد جهت حضور مؤثر در این عرصه دعوت به عمل می‌آورد.

ارسال نظرات