در سال 98 دو آزمون استخدامی برگزار می شود

«جعفر رحمانی شمسی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد پیش از ظهر امروز(دوشنبه) از برگزاری دو آزمون استخدامی در سال 98 خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۹۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «جعفر رحمانی شمسی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری دو آزمون استخدامی در سال ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: اولین آزمون استخدامی امسال نیز اواسط مردادماه برگزار می‌شود و بعد هم، ۴۰ هزار نفر برای آموزش و پرورش کل کشور استخدام خواهند شد.
وی افزود: فراخوان ثبت نام این آزمون نیز یک ماه قبل از برگزاری از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود و ثبت نام نیز از طریق سایت انجام خواهد شد.
رحمانی شمسی با بیان اینکه مدت هاست استخدام از طریق آزمون فقط صورت می‌گیرد، ادامه داد: سال گذشته دو آزمون استخدامی در کل کشور برگزار شد.
وی بیان کرد: در آزمون اول سال ۹۷ در استان یزد ۷ هزار و ۵۶۱ نفر شرکت کردند که ۶۳۳ نفر برای استان یزد پذیرش شدند و به تدریج وارد ادارات می‌شوند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد یادآور شد: آزمون دوم نیز در زمستان ۹۷ برگزار شد که در استان یزد ۳ هزار و ۳۸۳ نفر شرکت کردند و ۹۳ نفر پذیرش شدند که اکنون در مرحله مصاحبه استخدامی هستند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات