خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

خبرنگاران هادیان فکری جامعه هستند

فرمانده سپاه عجب شیر اظهارداشت: خبرنگار موتور محرکه اذهان عمومی جامعه هست و با توجه به رسالت هدایت گری از هادیان فکری جامعه محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۰۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در آیین تجلیل از خبرنگاران عجب شیر گفت: یک خبرنگار باید از جریانات سیاسی و احزاب به دور باشد تا بتواند واقعیت را آن جور که هست ترسیم کند.

وی به رسالت خبرنگاری در جامعه اشاره و بیان کرد: مدیریت افکار عمومی، سرعت بخشی به انعکاس خبر، کمک به مدیریت جامعه و در نظر گرفتن مصالح ملی کشور و انقلاب از وظایف این قشر می باشد.

حیدری افزود: حفاظت از نظام اسلامی محوریت کار خبرنگاری است و برای همین پاسدار فرهنگی حریم ولایت و انقلاب ماهیت این کار است.

وی با اشاره به شیطنت های رسانه های معاند، تاکید کرد: بعضی رسانه ها اقتدار کشور را در نظر نمی گیرند و اخبار بی ربط را برجسته می کنند این افراد بصیرت ندارند و از پایگاه های دشمن به حساب می آیند.

 حیدری رسانه را موثر در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها دانست و افزود: رسانه تاثیر مستقیمی بر روان جامعه دارد و می تواند جامعه را به سمت آرامش و امنیت بکشاند یا فضا را آشفته کند.

خبرنگاران هادیان فکری جامعه هستند

در پایان این آینن از کلیه اصحاب رسانه و خبرنگاران تجلیل شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها