خبرهای داغ:
فرمانده سپاه باغملک خبر داد:

ساختمان بهداری سپاه باغملک بعد از عید غدیر افتتاح می شود

با هدف رفاء حال مردم و ارایه خدمات پزشکی مجهز ترین بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه در شهرستان باغملک بزودی افتتاح خواهد شد
کد خبر: ۹۱۶۶۵۷۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه در تشریح این خبر افزود: مجهزترین بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه که شامل فیزیوتراپی ، چشم پزشکی ، دندان پزشکی و.....میباشد بزودی در باغملک افتتاح خواهد شد.

سرگرد سید اسلام موسوی ادامه داد: ما در حال پیگیری یک اتاق اِحیا در این بهداری نیز هستیم که هزینه ساخت آن ۷۰۰ میلیون تومان شد ، در صورتی که اگر پیمانکاری آن را به دیگران واگذار میکردیم شاید با یک میلیارد هم تکمیل نمی شد و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

همچنین نمایش بزرگ  واقعه غدیر در باغملک اجرا می شود

نمایش بزرگ واقعه غدیر به مدت ۲شب با بازی بیش از  ۴۰۰ نفر در ورزشگاه تختی  همراه با برنامه های ویژه اجرا می شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج باغملک گفت:نمایش واقعه غدیر از ۲۹ تا ۳۰مرداد ماه باحضور ۴۰۰ بازیگراجرا خواهد شد.



سرگرد صادق راسته زاده بیان کرد:بزرگ ترین نمایش میدانی بازسازی واقعه غـــــدیر در شهرستان باغملک برگزار می شود که این اثر هنری نمایشی با همکاری و فعالیت مداوم و یکساله تیمی متشکل از بازیگران ، هنرمندان ، نویسندگان ، طراحان و... است.

وی بیان داشت :امسال این اثر هنری و نمایشی با تلاش ۴۰۰ بازیگر و عوامل اجرایی از ۲۹ تا ۳۰ مردادماه در باغملک به روی صحنه می رود.

سرگرد راسته زاده اظهار داشت:واقعه غدیر را جدای از آنچه در کتاب ها بیان می شود ، در این دو روز با ابزار تئاتر به جامعه معرفی خواهد شد و همزمان با برپایی نمایش میدانی واقعه غـــدیر ، نمایشگاه فرهنگی با بیش از ۱۰غرفه با موضوعات مختلف در محل برگزاری نمایش بزرگ بازسازی واقعه غدیر در باغملک برپا می شود.

این نمایش هنری با ویژه برنامه ۳شب نورانی انجام خواهد گرفت که شب اول ۲۸مرداد مرکز شهر باغملک و دو شب دیگر  در محل برگزاری نمایش اجرا می شود.

راسته زاده گفت:بزرگترین نمایش میدانی بازسازی واقعه غدیر در باغملک با همت سپاه ناحیه باغملک برای اولین بار انجام می گیرد.

زمان :
۲۹ و ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۸ بعد از نماز مغرب و عشا

مکان :
باغملک - کوی رستم آباد - استادیوم شهدای ۷ تیر
 
همچنین به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی انجام شد
 
از آزادگان شهرستان باغملک توسط سپاه ناحیه و اداره بنیاد شهید تجلیل به عمل آمد
 
  به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و با حضور سرگرد صادق راسته زاده جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، حجت الاسلام و المسلمین بهادر پرچم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، سرپرست شهرداری و رئیس اداره بنیاد شهید از آزدگان شهرستان باغملک تجلیل به عمل آمد.
 
 گفتنی است که این تجلیل با همکاری سپاه ناحیه باغملک و بنیاد شهید انجام شد و در ادامه آزدادگان سرافراز شهرستان آقای بایستی ، عبدالرضا رحیمی و ستار هزاروند خاطراتی از زمان اسارت خود در عراق بیان کردند
ارسال نظرات
پر بیننده ها