عزیزی در گفت و گو با «بسیج»:

یادمان های مرصاد، بازی دراز،قصر شیرین،مطلع الفجر آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است

مسئول اردویی بسیج کرمانشاه با بیان اینکه امکانات راهیان نور در اختیار زائران حسینی قرار گرفته است، گفت: یادمان های دفاع مقدس در مسیر مرز خسروی، آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی هستند.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۰۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

یونس عزیزی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم (ص) در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدمات این سازمان در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: سازمان اردویی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با امکاناتی که همه ساله جهت پذیرایی از زائران راهیان نور دارد، در این ایام آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است و تلاش شده است که زائران راهیان نو که از استان ما عبور می کنند تا به مرزهای خسروی، شلمچه، چذابه و مهران جهت عزیمت به کربلا بروند را اسکان دهیم.

وی ادامه داد: موکب های پذیرایی از زوار حسینی زیادی در استان کرمانشاه برپا شده است و آمادگی میزبانی از عزیزان زوار حسینی که به صورت خانوادگی و گروهی قصد عزیمت به کربلا دارند را داریم و خدمات و امکانات راهیان نور در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

عزیزی خاطر نشان کرد: مرز خسروی در طول چند روز گذشته مجددا بازگشایی شده است و در این مرز هم شرایط و امکانات لازم جهت اسکان، حمل و نقل و تغذیه زوار حسینی تدارک دیده است و از آنجایی که خدمت به زائران حسینی خدمت در راه سالار شهیدان علیه السلام محسوب می شود، همه عوامل با جان و دل به استقبال از زائران حسینی می پردازند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم (ص) با اشاره به فعالیت های خادمان شهدا جهت استقبال از زوار حسینی گفت: در راه اندازی موکب های پذیرایی از زائران حسینی، از ظرفیت خادمین شهدای استان کرمانشاه استفاده شهدا است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسکان 50 هزار نفر از زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه وجود دارد، افزود: یادمان های دفاع مقدس در مسیر مرز خسروی، آماده استقبال از زائران حسینی را دارند که می توان به یادمان مرصاد، بازی دراز، شهید بهشتی، قصر شیرین، مطلع الفجر و... اشاره کرد.

ما در تمام امکان اسکان و در برخی از موکب ها از خادمین شهدا استفاده کردیم و این فرهنگ شهدا را ترویج می دهد. یادمان هایی که در مسیر خسروی است امادگی کامل را دارند و در طول روز میزبان خوبی برای زائران حسینی هستند و از یادمان هایی که ما داریم زائران حسینی استفاده می کنند. یادمان هایی که در مسیر زائران حسینی هستند یادمان مرصاد، بازی دراز، شهید بهشتی قصر شیرین، یادمان مطلع الفجر و... اماده هستند.

ارسال نظرات