مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

رفع ضعف‌های مدیریتی کشور تحریم‌‌ها را بی‌اثر می‌‌‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه برطرف شدن ضعف‌های مدیریتی در داخل کشور سبب بی‌اثر شدن تحریم‌های دشمنان می‌شود گفت: امروز اصلی‌ترین دغدغه مردم مشکلات معیشتی است و مسئولان باید به دنبال برطرف کردن آن باشند.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۷۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در نشست بصیرتی در لاهیجان ضمن تجلیل از خدمات بسیج اظهار داشت: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی، بسیج همواره در حال ایثار، فداکاری و خدمت به مردم بوده و این خدمات همچنان ادامه دارد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج همواره در خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب حضور داشته است تصریح کرد: ملت ایران همواره در میادین دفاع از انقلاب حضور داشتند و این نشان‌دهنده اهمیت حضور مردم در جمهوری اسلامی است.

 

تسخیری با اشاره به اینکه امروز کشور با دو چالش بیرونی و درونی مواجه است گفت: امروز چالش بیرونی انقلاب، تحریم‌ها و دشمنان انقلاب بوده و چالش درونی آن، عیوب ساختاری و ضعف‌های مدیریتی است.

 

وی با تاکید بر اینکه برطرف شدن ضعف‌های مدیریتی در داخل کشور سبب بی‌اثر شدن تحریم‌های دشمنان می‌شود گفت: امروز اصلی‌ترین دغدغه مردم مشکلات معیشتی است و مسئولان باید به دنبال برطرف کردن آن باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و معیشت مردم افزود: رهبر معظم انقلاب همواره نگران حال مردم بوده و از مشکلات با خبر هستند و همچنین در دیدارهای مختلف با مسئولان نیز بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم تاکید می‌کنند.

 

وی همچنین با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه در انتخابات مجلس از هیچ فرد، گروه و جریان خاصی حمایت نمی‌کند اما موضع آن مشخص و قاطع بوده و خواستار حمایت مردم از نامزدهایی که مدافع ارزش های انقلاب باشند، است.

 

تسخیری ابراز داشت: ما در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با هوشیاری و دقت، افرادی را انتخاب انتخاب کنیم که پیرو ولایت‌فقیه و دلسوز نظام و مردم باشند؛

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مردم برای حمایت از ماهیت نظام جمهوری اسلامی در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند و این حضور به معنای رضایت مردم از شرایط موجود در کشور و عملکرد مسئولان نیست افزود: ملت ایران همواره انقلاب اسلامی را خط قرمز خود دانسته و حدود خود را با فتنه‌گران مشخص کرده‌اند.

 

وی سوءتدبیر برخی مسئولان را عامل بروز اغتشاشات اخیر در کشور و سوءاستفاده دشمنان دانست و عنوان داشت: ولایت‌فقیه و تبعیت از رهنمود‌های ایشان تنها راهکار رفع معضلات کشور است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات